Web Analytics Made Easy - Statcounter

امدادگران چینی پس از ۱۴ روز تلاش سرانجام توانستند بامداد یکشنبه ۱۱ معدنچی را که در معدن طلای «هوشان» واقع در استان شاندونگ چین در زیر زمین حبس شده‌اند، نجات دهند.

هنوز مشخصی نیست چه تعداد دیگر از معدنچیان در اعماق زمین گرفتارند.

بنا بر گزارش رسانه‌های چین، این چهار معدنچی که به‌شدت ضعیف شده بودند و به سختی به پرسش‌های امدادگران پاسخ می‌دادند، پس از رسیدن به سطح زمین در حالی که یک چشم‌بند سیاه بر چهره داشتند و درون پتو پیچیده شده بودند، با آمبولانس به مکانی امن برای درمان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۲ کارگر معدن در اثر یک انفجار زیرزمینی درون این معدن طلا، از ۱۰ ژانویه در اعماق زمین گرفتار شده‌اند.

امدادگران محل ۱۰ نفر از این معدنکاران را در عمق ۵۸۰ متری و یک نفر را در عمق ۶۲۹ متری زمین شناسایی کرده بودند اما هنوز نتوانستند از سرنوشت ۱۱ نفر دیگر اطلاعی کسب کنند.

تا کنون مرگ یک معدنچی به دلیل شدت جراحات تایید شده و جستجو برای یافتن نشانی از ۱۱ معدنکار ناپدید شده نیز ادامه دارد.

دو روز پیش از این امدادگران برآورد کرده بودند که برای نجات این افراد دست‌کم به ۱۵ روز دیگر زمان نیاز باشد./یورونیوز

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند

دکتر سیدمجید غضنفری گفت:‌ از ابتدای اجرای طرح نفس در سبزوار تا پایان فروردین امسال‌ ۱۳۴ مادر باردار مصمم به سقط در قالب این طرح شناسایی شدند که با مداخله صورت گرفته، برای ۹۵ نفر آنان پرونده تشکیل شده و با مشاوره، حمایت های مالی معیشتی و دریافت آموزش های لازم از سقط جنین منصرف شده و به بارداری خود ادامه دادند.

وی افزود:‌ از این رقم ۲۷ نفر زیر نظر مراکز بهداشتی و مرکز نفس، حمایت‌های بهداشتی، اقتصادی و مشاوره روانشناسی و خانواده رایگان دریافت کردند و با مشارکت خیران و شهروندان، یک سری جهیزیه کامل برای یک مادر باردار آماده و تحویل وی داده شد.

مدیر مرکز مردمی نفس با تاکید بر اینکه انجام سقط جنین عمدی، معادل ارتکاب قتل محسوب می شود و تبعات فردی و قانونی متعددی دارد،‌ گفت: بروز اختلالات روحی و روانی و نیز پیامدهای جسمی جبران ناپذیر از جمله تخریب رحم و عدم امکان بارداری مجدد از دیگر خطرات ناشی از سقط جنین است.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • ۶کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند