Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ هلنا کعبی مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به وضعیت آلودگی هوای شهرهای کشور در هفته‌های اخیر، اظهار کرد: همواره دلایل متعددی برای آلودگی هوا در کشور مطرح می‌شود، اما باید گفت مهم‌ترین دلیل آن سوخت کارخانه‌ها و نیروگاه‌هاست که باید اصلاحاتی در آن صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی سازمان محیط زیست برای نظارت بر سوخت‌های مورد استفاده در نیروگاه‌های کشور، گفت: براساس آخرین پایش‌هایی که از برخی نیروگاه‌ها، از جمله استان‌های خوزستان، فارس و یزد داشته‌ایم، مشخص شد میزان گوگرد مورد استفاده در نیروگاه‌های این استان‌ها بسیار بالاست که تذکراتی به آنها داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پدیده‌ای که دست کمی از کرونا ندارد/ سالانه چند هزار نفر بر اثر آلودگی هوای تهران می‌میرند؟

کعبی ادامه داد: طبق ارزیابی‌هایی که از این نیروگاه‌ها داشته‌ایم، مشخص شد سوخت مصرفی آنها بیش از حد استاندارد و بین 400 تا 8 هزار PPM است، در صورتی که استاندارد مجاز گوگرد در گازوئیل، باید 50 PPM  باشد.

مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست در پایان خاطرنشان کرد: نتایج پایش‌ها از وضعیت استاندارد سوختِ نیروگاه‌های کشور به مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان محیط زیست ارائه شده تا اقدامات لازم برای پیگیری از وزارتخانه‌های مرتبط با موضوع، انجام شود.

منبع: تسنیم لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آلودگی هوا آلودگی هوای تهران نیروگاه ها محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی مرادی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت:  با توجه به اینکه پتانسیل‌هایی در لایحه‌های اجتماعی وجود دارد و در بحث زیست محیطی استفاده میشود ،مخاطبین اثر گذار یک بخش شورا‌های اسلامی شهر هستند که در تبیین مسائل و اهداف محیط زیستی مشترک دارند.
وی افزود: این جلسه با حضور رئیس محیط زیست کشور و معاون رییس جمهور و شورا‌های عالی استان‌ها در کل استان‌های کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • حذف کیسه‌های پلاستیکی در ایران | آب دریای خزر باز هم عقب‌نشینی کرد
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان
  • توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • چرا پروژه بارورسازی ابر‌ها در ایران به بن‌بست خورد؟
  • چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد