Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@03:25:27 GMT

چهره جنجالی حمله به کنگره: فریب ترامپ را خوردم

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۴۰۹۸

چهره جنجالی حمله به کنگره: فریب ترامپ را خوردم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آنتونی چنسلی» از چهره‌های جنجالی حمله اخیر به کنگره آمریکا گفته است، فریب «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور را خورده بود.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، وکیل جنسلی به نقل از این عامل حمله به کنگره گفت: «او بسیار بسیار پشیمان است، نه فقط به این دلیل که فریب رئیس جمهور را خورد بلکه به این دلیل که چنین فریبی او را در موقعیتی قرار داد که تصمیمی گرفت که نباید آن را اتخاذ می‌کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل آمریکایی افزود: «بیایید این نوار را دوباره پخش کنیم. بیایید ماه‌ها دروغ و ادعای غلط و تفکرات هراس‌انگیز و سخنرانی‌های به‌شدت مبالغه‌آمیز رئیس جمهورمان را پخش کنیم که هدفش ایجاد التهاب، خشم و انگیزش بود».

او در ادامه گفت: «آنچه واقعاً جالب است، این حقیقت است که رئیس جمهور ما از نقطه نظر سابقه عمومی (غیرمحرمانه)، به عنوان رئیس جمهور این افراد را دعوت کرد با او به کنگره بروند».

چنسلی که لقب «شمن کیو اِنان» را به خود داده است، پیش‌تر از طریق وکیل خود از  ترامپ درخواست کرده بود وی را مورد عفو قرار دهد. در همین راستا وکیل چنسلی مدعی شد این هوادار ترامپ به طور مسالمت‌آمیز دست به اعتراض زده است و خود را به مقامات قضایی تحویل داده است و به همین دلیل باید از سوی ترامپ مورد عفو قرار گیرد.

طبق تئوری توطئه کیو انان که در میان گروه‌های راست‌گرای افراطی در آمریکا طرفدار دارد، دولتی مخفی در آمریکا وجود دارد که هدفش مقابله با دولت ترامپ است. این تئوری می‌گوید ترامپ در تلاش است نیروهای شر حزب دموکرات را برملا کند.

چند دادستان آمریکایی پیش‌تر در نامه‌ای به یک قاضی این کشور درخواست کرده بودند چنسلی را که از حامیان تئوری توطئه «کیو اِنان» محسوب می‌شود، تحت پیگرد قرار دهد. این دادستان‌های فدرال در نامه خود یادداشتی از وی خطاب به مایک پنس را ضمیمه کرده‌اند که در آن نوشته شده: «عدالت در راه است، فقط مسئله زمان مطرح است».

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: کنگره آمریکا وکیل حمله به کنگره فریب رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی

در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.

این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته و دکترخالد عراقی رئیس دانشگاه کراچی که اعطاکننده این مدرک بوده، طبق قوانین پاکستان، همزمان عهده‌دار معاونت هیأت امنای دانشگاه نیز بوده است.

منبع: ایران

tags # سید ابراهیم رئیسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • اعتراف عجیب چهره جنجالی مجلس خبرساز شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است