Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@03:56:34 GMT

حسرت بزرگ سرخپوشان عباس زاده تراکتور

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۴۱۶۹

حسرت بزرگ سرخپوشان عباس زاده تراکتور

مهاجم گلزن تراکتور در ادامه روند خوب خود باز هم موفق شد برای این تیم گلزنی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد عباس زاده مهاجم مازندرانی تراکتور در بازی این تیم مقابل شاگردان امیر قلعه نویی و گل گهر موفق شد گل برتری تراکتوری ها را به ثمر برساند تا شایستگی های خود را در ترکیب تراکتور و لیگ برتر بیشتر از گذشته به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زاده که با حضور مسعود شجاعی در راس کادر فنی تراکتور، جای ثابتی در ترکیب اصلی تیمش پیدا کرده، با گلزنی مقابل گل گهر، روند گلزنی خود را ادامه داده و شمار گل های خود در این فصل را به عدد ۷رساند.

مهاجم تراکتور در محوطه جریمه روی پاس اشکان دژاگه موفق شد با ضربه بغل پا و به سادگی دروازه گل گهر را باز کند.

عباس زاده، یک گل به استقلال، صنعت نفت و پیکان زده و دو بار هم مقابل ذوب آهن گلزنی کرده است. تنها بازی که عباس زاده در این مدت در آن گلزنی نکرده، بازی با شهرخودرو است که بدون گل به پایان رسید.

محمد عباس زاده که فصل گذشته و در هفته های پایانی به دلیل مصدومیت نتوانست در دوران درخشان همراه نساجی و محمود فکری باشد این فصل هم مایل به حضور در ترکیب تیم مازنی بود اما وقتی تمایلی از سوی کادر فنی تیم مازنی برای تمدید قرارداد خود ندید با تصمیم علیرضا منصوریان راهی تبریز شد و پیراهن این تیم را برتن کرد و حالا اینروزها در تراکتور مسعود شجاعی برای تیم گل می زند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور لیگ برتر تراکتور لیگ برتر محمد عباس زاده عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!

به گزارش ورزش سه، مهدی هاشم‌نژاد وینگر جوان تراکتور در ابتدای نیمه دوم گل اول این تیم را مقابل ذوب آهن به ثمر رساند.

وینگر چپ پای تراکتور پرتلاش و دونده در زمین حاضر شد و با سرعت بالای خود خط دفاعی ذوب آهن را آزار داد و در ابتدای نیمه نخست با فرار فوق‌العاده‌ای که داشت پشت مدافعان این تیم صاحب توپ شد و ضربه سری که به سمت دروازه فرستاد با دخالت جعفری و تیر دروازه به گل تبدیل نشد و خود او در برگشت دروازه خالی ذوب آهن را باز کرد.

ویدئو: 331087

هاشم‌نژاد که پیش از این سابقه گلزنی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را هم در کارنامه خود دارد نشان داد که در بازی‌های حذفی با انگیزه خاصی به میدان می‌رود و شانس گلزنی بالایی خواهد داشت.

او هر زمان که در ترکیب اصلی تراکتور قرار گرفته عملکرد خوبی به نمایش گذاشته و موفق به گلزنی هم شده است و در بازی با ذوب آهن هم رویکرد خود را ادامه داد.

دیگر خبرها

  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!