Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق با اشاره به شهادت شماری از اعضای این سازمان در شب گذشته در درگیری با داعش، تاکید کرد که نیرو‌های الحشد الشعبی در هر خطری در کنار مردم عراق می‌مانند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد امروز (یک‌شنبه - ۲۴ ژانویه)، در مراسم یادبود سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی بر داعش که در دانشگاه المستنصریه بغداد برگزار شد، سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در این مراسم که از شبکه العهد پخش شد، گفت: کسی که مرتکب جنایت فرودگاه بغداد شد، گمان داشت که ابومهدی المهندس تمام می‌شود. این درست نیست. او زنده است. ما به هوشیاری و بصیرت نیاز داریم و نباید اجازه دهیم که جوانان آتش درگیری‌ها و مشاجرات شوند.

رئیس سازمان الحشد الشعبی در ادامه به فداکار‌های سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت که شهید سلیمانی به عراق در شکست داعش کمک کرد. همان‌طور که پیش از این نیز گفته‌ایم، بار دیگر تکرار می‌کنیم که باید نیرو‌های آمریکایی از کشور اخراج شوند.

فالح الفیاض ادامه داد: ما در الحشد الشعبی در هر خطری در کنار شما هستیم. دیشب الحشد الشعبی چند شهید دیگر تقدیم کرد تا تروریست‌ها نتوانند بار دیگر شهر‌های ما را هدف قرار دهند. الحشد الشعبی تبدیل به یک امت صادقه شده و بیانگر احساسات حقیقی عراق است.

شب گذشته در جریان درگیری شدید عناصر تروریستی داعش با نیرو‌های الحشد الشعبی در استان صلاح‌الدین دست‌کم ۱۱ نیروی این سازمان به شهادت رسیدند و ۱۰ تن زخمی شدند.

رئیس سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد که این سازمان در قبال مردم عراق تعصب و غیرت دارد و در هر عرصه‌ای که به مردم خدمت کند وارد خواهد شد. این یک سرمایه برای کل ملت عراق است.

آمریکا سوم ژانویه ۲۰۲۰، در اقدامی تروریستی سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس، جانشین رئیس الحشد الشعبی را به همراه نیرو‌های همراه آن دو در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داد و به شهادت رساند. پارلمان عراق در واکنش به این اقدام، طرح اخراج نظامیان آمریکا از این کشور را به تصویب رساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فالح الفیاض حشدالشعبی داعش رئیس سازمان الحشد الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تصاویری تلخ از وضعیت منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت پس از آتش‌سوزی هولناک دیشب

فیلم| تصاویری تلخ از وضعیت منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت پس از آتش‌سوزی هولناک دیشب

دیگر خبرها

  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • سیل دیشب «سنگان» در حاشیه تهران
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • عکسی از ترافیک سنگین دیشب جاده شمال
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • فیلم| تصاویری تلخ از وضعیت منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت پس از آتش‌سوزی هولناک دیشب
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد