Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@03:26:37 GMT

فرمانده جدید انتظامی شهرستان پلدختر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۴۸۶۰

فرمانده جدید انتظامی شهرستان پلدختر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر ،در مراسمی روز یکشنبه با حضور سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان ، ائمه جمعه پلدختر و معمولان ، فرماندار، رییس دادگستری، دادستان، بخشداران پلدختر و معمولان و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات اداره ارشاد ،سرهنگ علی امانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی پلدختر معرفی و از زحمات ۳۳ ماهه همایون بخشی فرمانده سابق این نیرو تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پلدختر در این مراسم با تفدیر از تلاشهای فرمانده سابق انتظامی این شهرستان گفت: سرهنگ بخشی در میان مردم و در ارتباط و تعامل نزدیک با آنان بود که این امر منشا خیرو برکت برای پلدختر بود.

حجت الاسلام سید محسن موسوی اظهار امیدواری کرد: سرهنگ امانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی پلدختر که انسانی با خدا و با تقوا است و پیش از این در جایگاه جانشین فرمانده انتظامی دورود عمده زحماتی را متحمل شده در پلدختر نیز منشا خیر و برکت باشد.

وی افزود:در آموزه‌های دین ، احادیث و از لسان ائمه(ع)، نظم و امنیت بسیار حائز اهمیت و مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری است.

امام جمعه پلدختر گفت: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت کشور از مهمترین مولفه‌های حاکمیت و امنیت است و از دیر باز حفظ امنیت در اختیار پیامبران، امامان و ولی فقیه و مورد تاکید و اکرام و تکریم شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی در کشور ما قدرتمند، پرانرژی، پرصلابت و اقتدار است و پلیس در تراز انقلاب اسلامی حافظ نظم، امنیت و آرامش عموم است که مقام معظم رهبری به نیروی انتظامی عنایت خاصی دارند.

موسوی یادآورشد: پلیس در جمهوری اسلامی امروز به جایگاهی رسیده که اگر نقیصه‌ای ایجاد شود با مدیریت عالی آن را برطرف می‌کند و در استان لرستان نیز این مهم به فرماندهی انتظامی لرستان به عینیت رسیده است.

وی اتکا به قدرت خداوند و انس با تقوا را از مولفه‌های پلیس دانست و افزود: حفظ امنیت در تعامل و ارتباط نزدیک با مردم تحقق می‌یابد که این از دیگر مولفه‌های پلیس به شمار می‌رود.

امام جمعه پلدختر گفت: به فرموده مقام معظم رهبری نیروی انتظامی مظهر اقتدار و مهربانی است و همچنین این نیرو نماینده حاکمیت اسلامی می‌باشد که در عین اقتدار، صلابت و جدیت با مردم مهربان و انس و الفت دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری لرستان پلدختر انقلاب اسلامی نیروی انتظامی جمعه پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئناً پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر در صحنه پلیس با آنها مواجه شود، برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی