Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@10:33:22 GMT

توقیف نفتکش ایرانی از سوی گارد ساحلی اندونزی

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۵۰۸۰

توقیف نفتکش ایرانی از سوی گارد ساحلی اندونزی

گارد ساحلی اندونزی دو نفتکش که یکی از آن‌ها ایرانی بود را توقیف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سی ان ان، گارد ساحلی اندونزی، دو نفتکش را که یکی از آن‌ها با پرچم ایران و دیگری با پرچم پاناما حرکت داشت را به ادعای آنچه «انتقال غیر قانونی سوخت» نامیده شده، توقیف کرد.

طبق گزارش سی ان ان، سرهنگ «Bakamla Wisnu Pramandita» رئیس روابط عمومی «آژانس امنیت دریایی» اندونزی موسوم به «باکاملا» در بیانیه‌ای اعلام کرد گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد دو تانکر به نام‌های «MT Horse» با پرچم ایران و «MT Frea» با پرچم پاناما بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در حساب رسمی توییتری گارد ساحلی اندونزی نیز آمده است ادعاهای اولیه چنین گزارش شده است که این دو نفتکش حقوق عبور و مرور را نقض کرده است.   همچنین بر اساس این ادعا، این نقض شامل انتقال نفت از یک کشتی به کشتی دیگر و نیز خاموش کردن سامانه شناسایی اتوماتیک در کشتی ها موسوم به « AIS» و نیز نشت نفت بوده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، احمد گودرزی در این رابطه گفت: در راستای صیانت از منابع آبی استان، براساس گزارشات مردمی و باحضور به موقع گروه‌های حفاظت و نظارت بر بهره برداری منابع آبی، ۵۲ دستگاه حفارغیر مجاز در سال ۱۴۰۲ پس از اخذ دستور قضایی در سطح استان توقیف شد و به پارکینگ شرکت آب منطقه ای منتقل گردیدند.

وی افزود: اکثر حفاریهای غیر مجاز بصورت شبانه و در محیط های سربسته صورت می گیرد و کشف و توقیف دستگاه‌های حفار در اکثر موارد بر اساس گزارشات مردمی امکان‌پذیر است.

معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان تاکید کرد : از هم استانی های عزیز درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این زمینه، در اسرع وقت مراتب رابه شرکت آب منطقه ای لرستان گزارش دهند و همیار همکاران ما در حفاظت از منابع آبی استان باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900190

دیگر خبرها

  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • امیرعبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ماست
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی