Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: بهره برداری از ۲۹ طرح حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان همزمان با ایام دهه فجر در استان آغاز می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، صفر صادقی‌راد افزود: این طرح ها با استفاده از محل اعتبارات ملی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور) و همچنین منابع استانی در سطح محورهای مواصلاتی استان همدان اجرا و آماده بهره برداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ایجاد پل عابر پیاده، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، سامانه‌های ثبت تخلفات تردد، لکه گیری و روکش آسفالت، نصب جداکننده‌ مسیر(نیوجرسی)، نوسازی پل‌ها و افتتاح مجتمع‌های خدماتی رفاهی از جمله طرح‌های قابل افتتاح حوزه راهداری استان همدان در ایام دهه فجر است.

صادقی راد تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۳۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و ۶۰۰ میلیون تومان نیز از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان، افزایش ایمنی راه‌ها را اولویت اصلی اجرای این پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: بهره برداری از این طرح ها نقش مهمی در ارتقای سطح ایمنی و کیفیت تردد جاده های اصلی و راههای روستایی استان همدان دارد.

صادقی راد با قدردانی از همراهی، تعامل و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، تاکید کرد: به طور قطع سرمایه گذاری و مشارکت فعال بخش خصوصی در طرح ها و پروژه های راهداری، زمینه ارتقا کیفی زیرساخت ها و  بهبود وضعیت و ایمنی حمل و نقل جاده‌ای را بیش از پیش فراهم میکند.

پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه در سطح استان همدان وجود دارد که ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر آن راه روستایی آسفالته، یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۵ کیلومتر آزادراه و ۶۰۰ کیلومتر نیز بزرگراه است.

۹۹.۲ درصد روستاهای استان همدان از راه آسفالته برخوردار است.

۲.۳ درصد مجموع راه‌های ارتباطی کشور در استان همدان قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان راهداری و حمل و نقل جاده ای بهره برداری استان همدان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در این باره گفت: این رقابت‌ها با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۹ استان کشور آغاز شده است.

مریم الیکا با بیان اینکه ۴۰ مربی وظیفه هدایت این تعداد ورزشکار را در طول مسابقات برعهده دارند، گفت: این رقابت‌ها از امروز آغاز و تا نوزدهم اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت.

او گفت: تعداد مدال‌های کسب شده ملاک قهرمان تیمی این دوره از مسابقات است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان