Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@03:47:13 GMT

تردید وزارت ورزش در انتخاب مصطفی قنبرپور

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۵۲۱۴

به نظر می رسد پشت پرده اعلام نشدن نام مصطفی قنبرپور به عنوان عضو تازه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به تردید وزارت ورزش مربوط می شود

وزارت ورزش و جوانان برای انتخاب مصطفی قنبرپور به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تردیدهایی مواجه شده است.

به گزارش طرفداری، حدود دو هفته قبل بود که مصطفی قنبرپور در محل وزارت ورزش حاضر شد و جلساتی را با تصمیم سازان وزارت ورزش برای حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند مذاکرات به اندازه ای مثبت بود که نام قنبرپور به رسانه ها کشیده شده و قنبرپور نیز در مصاحبه هایی با اعلام این که توافقات لازم انجام شده اعلام کرد در انتظار ابلاغ حکم نهایی وزارت ورزش است. اما تعویقی که در اعلام نام قنبرپور به وجود آمده، باعث شده تردیدهایی در خصوص این انتخاب پیش بیاید.

برخی خبرها حاکی از آن است که وزارت ورزش برای انتخاب قنبرپور به عنوان عضو تازه هیات مدیره دچار تردید شده و به پیشنهاد برخی از افرادی که به مسائل و مشکلات باشگاه پرسپولیس اشراف دارند، به دنبال آن است یک عضو اقتصادی را به پیکره مدیریتی باشگاه پرسپولیس تزریق کند تا در این وضعیت بغرنج مالی باشگاه، به جعفر سمیعی کمک کنند.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس گرفتار پرونده های متعدد مالی است؛ از پرونده شکایت بودیمیر گرفته تا پرونده شکایت کالدرون و مشکلات مالی بازیکنانش نظیر رادوشوویچ.

 

اخبار داغ 

علی کریمی شایعه خرید دارو از قطر برای مهرداد میناوند و علی انصاریان را تکذیب کرد سایپا هم ایرادهای استقلال را به فکری نشان داد | استقلال به آنالیز اعتقاد دارد؟ منطقه 14را دریابید! لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت زلاتان خطاب به دوان زاپاتا: بیش تر از کل بازی های دوران حرفه ای تو، گل زده ام یولیان ناگلزمن: علاقه رئال مادرید؟ هر آنچه در روزنامه ها می نویسند همیشه هم درست نیست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مصطفی قنبرپور هیات مدیره وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند