Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آسان بیت کوین نوشت:
نهنگ‌های اتریوم ۳۶۷,۳۸۲ واحد از این ارز دیجیتال را از چند صرافی بزرگ به کیف پول‌هایی با آدرس‌های ناشناس منتقل کرده‌اند. هم اکنون اتریوم موجود در صرافی‌ها هم‌اکنون به پایین‌ترین میزان خود در یک سال اخیر رسیده است. داده‌های وال اَلرت نشان می‌دهد که در ۲۰ ساعت گذشته ۱۲ جابه‌جایی بزرگ اتریوم انجام شده است که مجموع مبالغ این جایه‌جایی‌ها ارزشی بیش از ۴۵۱ میلیون دلار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از یوتودی، بر اساس داده‌های منتشر شده از سوی وال اَلرت (Whale Alert)، پلتفرمی که جابه‌جایی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال را رسد می‌کند، در ۲۰ ساعت گذشته ۳۶۷,۳۸۲ اتر از صرافی‌های بزرگی مانند بیت فینکس (Bitfinex)، بایننس (Binance) و چند صرافی کوچکتر خارج شده است.

این در حالی است که گزارش‌های تحلیلی اخیر نشان می‌دهد اتریوم موجود در صرافی‌های ارز دیجیتال هم‌اکنون به پایین‌ترین سطح ۱۵ ماه اخیر خود رسیده است.

داده‌های وال اَلرت نشان می‌دهد که در ۲۰ ساعت گذشته ۱۲ جابه‌جایی بزرگ اتریوم انجام شده است که مجموع مبالغ این جایه‌جایی‌ها ارزشی بیش از ۴۵۱ میلیون دلار دارد. این جابه‌جایی‌ها عمدتاً از صرافی‌های بزرگی مانند بیت فینکس، بایننس و چند صرافی کوچکتر انجام شده است. همچنین برخی از این جایه‌جایی‌ها از آدرس‌هایی ناشناس به آدرس‌های ناشناس دیگری منتقل شده‌اند.

نمونه‌ای از جابه‌جایی‌های بزرگ اخیر اتریوم به ارزش ۷۳ میلیون دلار

تیم تحلیلی گلسنود (Glassnode)، در رابطه با جابه‌جایی‌های بزرگ روز گذشته اتریوم در صفحه توییتر خود نوشت: «کاربران فعالانه در حال خرید و برداشت اتریوم از صرافی‌ها هستند.»

بر اساس گزارش گلسنود، اتریوم موجود در صرافی‌های ارز دیجیتال به پایین‌ترین سطح خود در ۱۵ ماه اخیر رسیده است. این میزان هم‌اکنون برابر با ۱۵,۴۲۳,۳۰۵.۶۵۲ واحد اتر است.

در اوایل ماه جاری قیمت اتریوم به اوج تاریخی خود در ۱,۴۴۸ دلار رسید. از آن زمان تاکنون بازار اتریوم با اصلاح قابل توجهی روبه‌رو شده است و هم‌اکنون در تلاش است تا اوج تاریخی خود را پس گرفته و از آن عبور کند.

لینک کوتاه: asriran.com/003DWy

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید (+لینک)

همین الان و زیر ۵ دقیقه در صرافی بین المللی "کوینکس" ثبت نام کنید با ۳ خبر خوب:

1- کوینکس، به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال جهان، از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند و تمام مراحل به فارسی است.

2- برای همیشه ۱۰ درصد از کارمزد تراکنش تان را به حساب خودتان واریز می کند.

3- گروه تخصصی "کِی و چی" به عنوان "سفیر رسمی" کوینکس برای فارسی زبانان جهان، هم آموزش رایگان می دهد و هم می گوید کی، چه ارزی را بخرید و کی بفروشید تا سود دلاری داشته باشید: لینک ثبت نام در کوینکس

لینک عضویت در کانال تلگرامی "کِی و چی" (دوره های آموزش آنلاین و رایگان در این کانال اطلاع رسانی می شود): @keyochi

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید (+لینک)
  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله تحریم کرد
  • آمریکا پنج فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • کلاهبرداری تتر چیست و چطور آن را تشخیص دهیم
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو