Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ «محمدباقر سلگی» روز یکشنبه در ستاد مقابله با کرونا شهرستان ملایر، اظهار داشت: برهمین اساس مالکان ۲ هزار و ۵۹۰ خودرو به پرداخت ۲۰۰ هزار تومان و چهار هزار و ۴۵۰ خودرو نیز ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی پلیس در اعمال قانون خودروهای متخلف بازدارندگی است، افزود: در حال حاضر پنج دستگاه دوربین هوشمند ثبت تخلف و نظارتی در نقاط مختلف شهر ملایر نصب شده که انجام هرگونه تخلف در جریان تردد خودروها را به صورت شبانه ‌روزی ثبت میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس شهرستان ملایر ادامه داد: درهمین ارتباط چهار هزار و ۵۸۰ مورد بازدید نیز از اصناف فعال این شهرستان انجام و منجر به ابلاغ سه هزار و ۵۴۰ مورد تذکر و پلمب ۳۸۵ واحد متخلف شده است.

سرهنگ سلگی با تاکید بر اینکه اصل مهم در زمینه اجرای قانون و بازدارندگی اقناگری است، گفت: اجرای محدودیت های مرتبط با کرونا و ممنوعیت ترددهای شبانه همچنان در سطح شهرستان ملایر ادامه دارد و پلیس با هدف حفظ سلامت و بهداشت عمومی، با افراد متخلف برخورد قانونی می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تاکید کرد: با توجه به تغییر آدرس و یا شماره تلفن بسیاری از مالکان خودروها، اعلام جریمه تخلف برای افراد ارسال نمی شود که اصلاح مشخصات ثبتی برای اطلاع سریع و به موقع از اعمال قانون پلیس(ارسال پیامکی جریمه) برای مالکان خودروها بسیار ضروری است.

وی حضور و تجمع بیش از حد افراد در دفاتر پیشخوان را یکی از عوامل موثر در شیوع ویروس کرونا و افزایش مبتلایان به کووید۱۹ دانست و افزود: دراین زمینه هشدارهای لازم از سوی کارشناسان و مسوولان امر داده شده و ضروری است دراین زمینه و برای رفع هرچه سریعتر این مشکل، چاره اندیشی شود.

شهردار ملایر نیز در ادامه این جلسه، افزایش حجم سفرهای درون و برون شهری در روزهای اخیر را نگران کننده دانست و گفت: عادی ‌انگاری شرایط از جانب مردم و کم توجهی به پروتکل های بهداشتی به طور قطع تبعات منفی را در زمینه گسترش بیماری به همراه دارد.

«حسین بابایی» با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی روزانه آمار فوتی‌ها و جریمه‌های خودروهای متخلف به عنوان عاملی هشداردهنده و بازدارنده، تاکید کرد: اعمال محدودیت‌های مشخص براساس دستورالعمل های ابلاغی در زمینه دفن اموات و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همچنان و با جدیت در آرامستان شهر ملایر ادامه دارد.

شهرستان ملایر با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در شرایط زرد کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جریمه کرونا محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان ملایر ویروس کرونا همدان ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جریمه کرونا محدودیت های کرونا اخبار کنکور شهرستان ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403