Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: صنعت نفت در شرایط سخت تحریم‌ها فراتر از حد توان فعالیت کرد و نمایشگاه امسال به‌خوبی بازتاب‌دهنده این تلاش‌ها و توانمندی‌های این صنعت در حوزه ساخت داخل بود.
به گزارش خبرنگار شانا، کسری نوری در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: خوشبختانه دستاوردهای صنعت نفت در سال‌های اخیر در نمایشگاه امسال به‌خوبی ارائه شد و همه به‌راحتی توانستند متوجه شوند صنعت نفت فراتر از حد توان در شرایط سخت تحریم‌ها فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر اینکه اهالی صنعت نفت مانند همیشه در این نمایشگاه هم به غایت مؤثر ظاهر شدند و نمایشگاه امسال به محلی برای مرور و عرضه همه این توانمندی‌ها تبدیل شد، افزود: نمایشگاه امسال به‌ دلیل کرونا چند بار به تعویق افتاد، اما هدف ما این بود که دستاوردهای سال‌های اخیر صنعت نفت به‌نحو شایسته‌ بازتاب داده شود بنابراین تقسیم‌بندی موضوعی امسال برای نخستین بار انجام شد، شرکت‌ها و پیمانکاران نیز دسته‌بندی شدند و با سال‌های گذشته تفاوت جدی داشت.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت اظهار کرد: تصور ما این نبود که با توجه به شرایط کرونا خیلی پررونق باشیم، اما از همان روز آیین گشایش تصور ما تغییر کرد. شرکت‌کنندگان ظاهر شدند و بازدیدکنندگان به لحاظ تعداد کم بود، اما بازدیدکنندگان کیفی داشتیم که بیشتر از متخصصان صنعت نفت بودند.
نوری با اشاره به اینکه شعار امسال نمایشگاه «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» به‌عنوان هدف برای ما قرار گرفت، افزود: دلیل این موضوع تمرکز کشور و صنعت نفت بر بحث حمایت از تولید داخل و جهش تولید بود و صنعت نفت نیز در این زمینه پیشران توسعه بوده است.
وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صنعت نفت در عرصه صنایع داخلی جهش خوبی رخ داد و بنا به دلایل متعدد دستاوردهای ما در این حوزه به‌صورت یکپارچه عرضه شد بنابراین امسال شعار نمایشگاه را بر مبنای ساخت داخل گذاشتیم.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت تأکید کرد: با طراحی و آرایش و تقسیم‌بندی شرکت‌کنندگان و سیاست‌گذاری و برنامه‌های جانبی هدف و انرژی مجموعه بر این بود که توانمندی شرکت‌های داخلی معرفی شود و تا حد زیادی موفق شدیم این را نمایش دهیم و فکر می‌کنم در نمایشگاه بیست‌وپنجم نفت همه به‌خوبی متوجه جهش و پویایی قابل اعتنا در این حوزه شدند.
نوری گفت: نمایشگاه امسال توانست به اهداف خود برسد و از حضور مؤثر همه شرکت‌های دولتی و خصوصی، مدیران نفتی و از برگزارکنندگان و مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تشکر می‌کنم، اگر نمایشگاه امسال نمایشگاه موفقی شد با اصرار و پیگیری شخص وزیر بود که بسیار مؤثر بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمایشگاه امسال صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود

فاطمه شیرازی، حافظ، قاری و داور مسابقات قرآن با حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: اولین سالی است که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنم و مشتاق هستم تا بدانم عرصه‌های فعالیت سازمان اوقاف در بخش‌های مختلف به چه صورت است. البته با فعالیت قرآنی سازمان از سال ۱۳۷۴ آشنا هستم از چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن همراه اوقاف بوده ام و کاملاً به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی سازمان اشراف دارم.

وی اظهار کرد: اما در زمینه حمایت اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و اهدافی که برای وقف بیان شده که موقوفه حفظ شود و در راستای نیت واقف باشد، مسلماً در اقداماتی که در عرصه علمی صورت می‌پذیرد به عنوان مثال در حوزه تولید وسایل پزشکی که تکنولوژی آن در دست کشورهای اروپایی است مانند فیلتر دیالیز که در دوران تحریم به مشکل برخوردیم و در این نمایشگاه مشاهده کردیم که یکی از شرکت‌ها در این زمینه فعالیت می‌کند و باعث خرسندی است اگر اوقاف در این زمینه سرمایه گذاری کند. قطعاً واقفان نیز خشنود خواهند شد.

شیرازی بیان کرد: امید است اوقاف در عرصه‌های فرهنگی و قرآنی مستدام باشد. در عرصه کمک به فناوری و هر آنچه باعث شود ایران ما یک پله بالاتر رود ارزشمند است و باید مردم مشارکت داده شوند. ما مردم خالص و مخلص و جوانان نخبه داریم که باید به کار گرفته شوند و مسئولان اهتمام داشته باشند که بتوانیم ایران را ارتقا دهیم و در دنیا بدرخشد.

وی تصریح کرد: یکی از مسایلی که جای کار دارد بحث تأمین دارو است که با فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و حمایت سازمان اوقاف می‌توانیم در این زمینه به خودکفایی برسیم. البته قبل از هر اقدامی باید حول محور پیشگیری فعالیت شود و اوقاف نیز می‌تواند در این زمینه ورود کند.

کد خبر 6092189 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد