Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@21:00:55 GMT

بودیمیر اجازه می دهد مهدی ترابی پرسپولیسی شود؟

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۵۷۰۷

مهدی ترابی اگر می خواهد به پرسپولیس منتقل شود باید امیدوار باشد بودیمیر پنجره نقل و انتقالات سرخ ها را نبندد

پرسپولیس در حالی به دنبال جذب مهدی ترابی است که تا یک هفته دیگر باید بدهی بودیمیر را بپردازد.

به گزارش طرفداری، مهدی ترابی در تلاش است به پرسپولیس برگردد و در سال منتهی به جام جهانی بار دیگر با درخشش در این تیم جایگاه خود را در تیم ملی قوی تر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اما سوالی که مطرح می شود این است که آیا ترابی می تواند پس از گرفتن برگه تسویه حساب به باشگاه پرسپولیس منتقل شده و با این تیم قرارداد رسمی امضا کند یا در این فاصله که او برگه جدایی اش را بگیرد و پنجره نقل و انتقالات زمستانی ایران باز شود، حکم بودیمیر می آید و با بسته شدن پنجره پرسپولیس عملا او قادر به حضور در جمع سرخ پوشان نخواهد بود.

پرسپولیس در صورتی که نتواند تا 7 روز دیگر بدهی بودیمیر را بپردازد از 3 پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد و آن وقت جذب مهدی ترابی نیز با اما و اگرهای زیادی همراه خواهد شد. گفتنی است باشگاه پرسپولیس تا این لحظه هیچ پیشرفتی برای تامین بدهی بودیمیر نداشته و afc نیز هنوز پاسخ پرسپولیس را برای دریافت پاداش آسیایی اش نداده است.

اگر ترابی بازیکن آزاد بود، پرسپولیس می توانست با استفاده از سهمیه آزاد فیفا البته به شرط خالی بودن لیست بزرگسالانش قبل از صدور حکم پرونده بودیمیر، ترابی را جذب کند ولی از آن جایی که مهدی در فصل جاری برای العربی بازی کرده، بازیکن آزاد محسوب نمی شود و باید در مهلت نقل و انتقالات زمستانی که طبق اعلام قبلی از 15 بهمن باز می شود و طبق اعلام فریبرز محمودزاده پس از پایان نیم فصل اول باز خواهد شد(!) بماند.

اخبار داغ 

علی کریمی شایعه خرید دارو از قطر برای مهرداد میناوند و علی انصاریان را تکذیب کرد سایپا هم ایرادهای استقلال را به فکری نشان داد | استقلال به آنالیز اعتقاد دارد؟ منطقه 14را دریابید! لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت زلاتان خطاب به دوان زاپاتا: بیش تر از کل بازی های دوران حرفه ای تو، گل زده ام یولیان ناگلزمن: علاقه رئال مادرید؟ هر آنچه در روزنامه ها می نویسند همیشه هم درست نیست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در دیداری که یکی از پر‌گل‌ترین بازی‌های چند سال اخیر فوتبال ایران را شکل داد، در نهایت اما در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم تن به شکست داد.

شکست در جام حذفی یکی از جام‌های در دسترس پرسپوليس را از آنها گرفت و قهرمان فصل گذشته بعد از دومین بازی خود در این جام، وداعی زودهنگام با آن داشت.

اوسمار‌ ویرا سرمربی پرسپوليس که بعد از این شکست به شدت مورد هجمه هواداران تیمش قرار گرفت، بعد از توضیحاتی که در نشست خبری بعد از این بازی داشت در رختکن حاضر شد.

از دست دادن پیروزی برابر آلومینیوم در دیداری که آنها چند بار از حریف پیش افتاده بودند، انتظار می‌رفت باعث شود تا اوسمار در رختکن برآشفته شود. با این حال اوسمار با حضور در رختکن تیمش و با دیدن شاگردانش که در غم حذف بودند، از آنها خواست خیلی زود این باخت را فراموش کنند.

سرمربی برزیلی پرسپوليس در جملاتی کوتاه از آنها خواست تمام تمرکز خود را روی دیدار آتی قرار دهند: باید فراموش کنیم. بازی حساسی مقابل سپاهان داریم و نباید به این بازی فکر کنیم و لیگ برتر‌ را هم از دست بدهیم. بلند شوید و سریع کار را برای بازی بعدی دنبال کنیم.

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی