Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفن کری می خواهد مانند پلی آف، در فصل عادی هم بیشترین سه امتیازی را به ثمر برساند.

استفن کری در دیدار گلدن استیت برابر یوتا جز، به رده دوم بیشترین سه امتیازی تاریخ فصل عادی NBA صعود کرد.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

یوتا جز 127-108 گلدن استیت واریرز؛ هشتمین پیروزی متوالی جز در شب عبور استفن کری از رجی میلر

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی NBA، در جریان شکست گلدن استیت واریرز برابر یوتا جز، استفن کری با 5 پرتاب سه امتیازی موفق، به 2561 پرتاب سه امتیازی در فصل عادی لیگ NBA رسید و با عبور از رجی میلر، اکنون تنها ری الن را بالاتر از خود می بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

كرى براى رسيدن به 2561 پرتاب سه امتيازى موفق به 715 بازى نياز داشت در حالى كه رى الن همين تعداد را در 1074 بازى به ثمر رسانده بود. نابغه گلدن استیت واریرز که در این تیم به 3 قهرمانی NBA و 2 عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل رسیده است، در تاریخ پلی آف نیز با 470 پرتاب سه امتیازی موفق، بالاتر از لبران جیمز و ری الن رکورددار است. کری 32 ساله که به نظر می رسد در آینده از رکورد الن هم عبور کند، بسیاری از رکوردهای پرتاب سه امتیازی تاریخ NBA را در دست دارد که از آن ها می توان به بیشترین سه امتیازی موفق در یک فصل (402)، بیشترین سه امتیازی در یک دوره پلی آف (98، مشترک با کلی تامپسن)، بیشترین سه امتیازی در یک بازی فینال (9)، بیشترین بازی متوالی فصل عادی با به ثمر رساندن حداقل یک پرتاب سه امتیازی (157) و بیشترین بازی متوالی پلی آف با به ثمر رساندن حداقل یک پرتاب سه امتیازی (90) اشاره کرد.

بیشترین پرتاب موفق سه امتیازی در تاریخ فصل عادی لیگ NBA

لیست بیشترین پرتاب موفق سه امتیازی در تاریخ پلی آف لیگ NBA نیز به شرح زیر است:

# بازیکن تعداد پرتاب 1 استفن کری 470 2 لبران جیمز 414 3 ری الن 385 4 کلی تامپسن 374 5 مانو جینوبلی 324 6 رجی میلر 320 7 جیمز هاردن 317 8 کوین دورنت 304 9 جی آر اسمیت 294 10 کوبی برایانت 292

اخبار داغ 

علی کریمی شایعه خرید دارو از قطر برای مهرداد میناوند و علی انصاریان را تکذیب کرد سایپا هم ایرادهای استقلال را به فکری نشان داد | استقلال به آنالیز اعتقاد دارد؟ منطقه 14را دریابید! لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت زلاتان خطاب به دوان زاپاتا: بیش تر از کل بازی های دوران حرفه ای تو، گل زده ام یولیان ناگلزمن: علاقه رئال مادرید؟ هر آنچه در روزنامه ها می نویسند همیشه هم درست نیست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرتاب سه امتیازی سه امتیازی موفق سه امتیازی گلدن استیت استفن کری فصل عادی ری الن پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف برایتون برود.

آرسنال پس از برد مقابل چلسی 77 امتیازی شد و در صدر جدول قرار دارد. منچسترسیتی با دو بازی کمتر نسبت به آرسنال 73 امتیازی است. سه امتیازی بازی فردا تاثیر زیادی روی شانس قهرمانی تیم گواردیولا خواهد داشت.

پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از این بازی تایید کرد که ارلینگ هالند به بازی فردا نمی‌رسد اما جان استونز و فیل فودن مشکلی برای این بازی ندارند.

گواردیولا در توضیح غیبت هالند گفت:"مشکلی جدی وجود ندارد، او فقط برای بازی فردا در دسترس نیست."

روبرتو دی‌زربی؟

علاقه من از او، هر فصل بیشتر می‌شود... نحوه بازی آن‌ها همیشه خاص است. او در برایتون خیلی باورنکردنی کار کرده و هنوز هم این روند ادامه دارد.

بازی مقابل برایتون؟

فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل را داریم. اگر به تقویم من نگاه کنید، به دلیل نحوه‌ای که بازی می‌کنند این یکی از سخت‌ترین بازی‌هاست.

داوران لیگ برتر؟

آن‌ها کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. تحت نظارت هستند و دوربین‌ها کاری که می‌کنند را ضبط می‌کند. می‌خواهند کار خود را به خوبی انجام دهند و این بسیار دشوار است چون یک بازی می‌تواند خیلی سرعت بالایی داشته باشد.

اتهامات به داوران؟

من هیچ شکی در یکپارچگی عملکرد داوران یا رقابت‌ها ندارم. اگر داوران اشتباه کنند، درست مثل هرکس دیگری احساس بدی دارند. ما به داوران احترام می‌گذاریم.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه