Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@17:52:08 GMT

فعالیت تبلیغی ۸۰ مبلغ قرارگاه عمار در سطح فارس

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۶۰۴۰

فعالیت تبلیغی ۸۰ مبلغ قرارگاه عمار در سطح فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق در دیدار با مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه سراسر کشور که در مدرسه علمیه منصوریه برگزار شد، به تاریخچه حوزه علمیه منصوریه پرداخت و اظهار داشت: حوزه در سال ۸۸۳ ه.ق توسط امیر صدر‌الدین محمدحسین حسینی دشتکی ساخته شد و به دلیل نام فرزندش امیر غیاث الدین منصور، به منصوریه شهرت یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه علمیه منصوریه با تصریح اینکه حوزه علمیه منصوریه یکی از با سابقه ترین و مهم‌ترین مدارس علمیه سطح استان فارس است، افزود: بسیاری از چهره های بزرگ عالم تشیع در مدرسه علمیه منصوریه یا تحصیل و یا تدرس داشته اند، مرحوم  سیدنعمت‌الله جزائری، صاحب حدائق، مرحوم ملا محسن فیض، سیدماجد بحرانی، همچنین نوع بزرگان علمای معاصر استان، مرحوم آیت الله سیدعبدالله شیرازی، آیت الله شیخ ابوالحسن حدائق، آیت الله شیخ یوسف حدائق، آیت الله سیدحسن استهباناتی، آیت الله ادیب لاری، آیت الله محمدرضا حدائق، آیت الله حائری، آیت الله ملک حسینی و آیت الله شب زنده دار تعدادی از این علما هستند.

مسئول قرارگاه تبلیغی عمار نیز در این دیدار همچنین با اشاره به اینکه ۲۵ کانون فرهنگی مساجد و حسینیه تحت پوشش قرارگاه عمار قرار دارند، خاطرنشان کرد: همچنین ۸۰ مبلغ در ۳۰ گروه تیمی، مشغول تبلیغ در روستاها هستند که در این زمینه از آیت الله مکارم شیرازی به دلیل حمایت های خود از مبلغین، قدردانی می کنیم.

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز همچنین به فعالیت طلاب در بعد جهادی از قبیل تغسیل اموات کرونایی و همیاری بیمار نیز اشاره و از حضور مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه سراسر کشور در حوزه منصوریه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله مکارم شیرازی قرارگاه عمار منصوریه حوزه علمیه منصوریه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعد از ظهر شنبه در نشست فصلی مدیران سازمان انتظامی در مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج علیه السلام شهر مقدس قم اظهار کرد: روحانیون عقیدتی سیاسی سفیران حوزه علمیه در ارگان‌های نظامی هستند و عقیدتی سیاسی انتظامی کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: جمهوری اسلامی در طی این سالیان مسیر پیشرفت را پشت سرگذاشته و با گذشته قابل قیاس نیست.

وی افزود: شرایط ایران با عملیات وعده صادق در جهان تغییر یافته و امروز ایران به قدرت منطقه و نماد پیشرفت و مقاومت در دنیا تبدیل شده است.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز کرد: روحانیون در محیط کاری و اداری نباید از فضای حوزوی و معنوی غافل شوند چراکه با اخلاق اسلامی می‌توان موثر بود.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مسئولیت‌ها به گفته امام علی (ع) برای امتحان و آزمایش ما هستند فلذا از بدو اخذ هر مسئولیتی ما امانت دار هستیم و اگر از این امانت غافل شویم به کجی و انحراف خواهیم رفت.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه روحانیون باید پیگیر مسائل و مشکلات مردم باشند، خاطرنشان کرد: طرح نور که در راستای عفاف و حجاب در حال اجراست، می‌بایست با ظرافت شده شود تا موجب ناکامی دشمنان و تحکیم شرایط اسلامی شود.

کد خبر 6090462

دیگر خبرها

  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد