Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@04:39:41 GMT

واشنگتن با تل آویو علیه ایران هم پیمان شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۶۰۶۰

واشنگتن با تل آویو علیه ایران هم پیمان شد

خبرگزاری فارس: مشاور امنیت ملی کاخ سفید یکشنبه بعد از ظهر به وقت تهران از پایبندی دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا به توافق‌های سازش برخی اعراب با رژیم صهیونیستی خبر داد.

«جیک سالیوان» مشاورامنیت ملی کاخ سفید گفت که طی رایزنی با «معیر بن شبات» مشاور امنیتی رژیم اسرائیل، به اطلاع وی رسانده که دولت بایدن به توافق صلح اسرائیل با امارات، بحرین سودان و مغرب پایبند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام آمریکایی همچنین به اطلاع مقام‌های رژیم صهیونیستی رسانده که واشنگتن با تل آویو برای مقابله با تهدید‌های منطقه‌ای توافق دارند و مشورت در این زمینه ادامه خواهد یافت.

این در حالی است که سخنگوی شورای امنیت ملی دولت «جو بایدن» رئیس جمهور جدید آمریکا شنبه‌شب به‌وقت تهران در مصاحبه‌ای سخنانی علیه ایران مطرح کرد. وی که با شبکه خبری الجزیره گفت‌وگو می‌کرد، گفت: «با دوستان و شرکا برای مقابله با نفوذ مخرب ایران همکاری خواهیم کرد.»

وی در ادامه این مصاحبه گفت: «تهدیدهایی که از سوی ایران ایجاد شده را را رد کرده و اقدامات تهران را شدیدا محکوم می‌کنیم.»

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه جدید آمریکا نیز اخیرا در جلسه رای اعتماد سنا ایران را بزرگ‌ترین حامی تروریسم خوانده بود.

منابع خبری صهیونیست همچنین از سفر هفته جاری فرمانده تروریست‌های سنتکام به فلسطین اشغالی با محوریت رایزنی درباره برجام و همکاری رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای عرب منطقه خبر دادند.

منبع: فردا

کلیدواژه: جیک سالیوان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو

خانواده های اسیران صهیونیست و شهرک نشینان امروز پنجشنبه همزمان با برگزاری جلسه شورای جنگ رژیم صهیونیستی در قلب شهر تل آویو در سرزمین های اشغالی تظاهرات کردند.

به گزارش‌ مشرق و به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، خانواده های اسیران صهیونیست و شهرک نشینان امروز پنجشنبه بار دیگر در منطقه «کریاه» در مرکز شهر تل آویو که مقرهای سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی در آنجا قرار دارد، تظاهرات کردند.

آنها در این تظاهرات سیاست های کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفته و خواهان بسته شدن قرارداد مبادله اسیران فلسطینی با بستگان اسیر خود در نزد مقاومت فلسطین شدند.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، توده صهیونیستها و بویژه خانواده های اسیران صهیونیست و همچنین محافل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی نتانیاهو و ائتلاف حاکم او را مسئول غافلگیر شدن این رژیم در برابر مقاومت فلسطین و وقوع این عملیات می دانند و از عملکرد نتانیاهو در مدیریت جنگ انتقاد می کنند.

خانواده های اسیران صهیونیست و شهرک نشینان از آغاز عملیات طوفان الاقصی بارها علیه سیاست های کابینه تظاهرات کرده اند که به زد و خورد با پلیس و بازداشت شماری از آنها منجر شده است. آنها تاکید کرده اند که کابینه رژیم صهیونیستی به سرنوشت بستگان اسیر خود در نزد مقاومت فلسطین بی توجهی می کند و آنها در اولویت تصمیم گیری های اعضای کابینه قرار ندارند.

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند