Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@03:28:15 GMT

عذرخواهی صادق زیباکلام از خسرو معتضد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۶۳۹۷

عذرخواهی صادق زیباکلام از خسرو معتضد

در روزی که خبر عذرخواهی رئیس صداوسیما از رئیس جمهور برای اظهارات مطرح شده توسط یک مهمان در برنامه ای تلویزیونی، رسانه ای شد، صادق زیباکلام هم در متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از خسرو معتضد و مخاطبان به واسطه آنچه که رفتاری در مناظره ای تلویزیونی عنوان کرده است، عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، در همان روزی که اظهارنظر خاص کارشناس یک برنامه زنده تلویزیونی درباره رئیس جمهور حاشیه ساز شد، بخشی از یک مناظره تاریخی درباره رضاشاه هم در شبکه ای دیگر، در فضای مجازی و رسانه ها حاشیه آفرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت امروز ـ یکشنبه ـ ۵ بهمن ماه ـ صادق زیباکلام با عذرخواهی برای رفتارش در این برنامه، توضیحی را درباره روند حضور در این برنامه ارائه داده و تاکید کرده است که قصدش توجیه این رفتار نیست، اما واقعیت این است که سه سال پیش برای ساخت برنامه ای درباره رضاشاه با او تماس گرفته اند اما او عنوان کرده که روایتش با روایت رسمی درباره این شخصیت متفاوت است.

همچنین فرد پیشنهاددهنده که زیباکلام عنوان کرده او را نمی شناخته است، چنین گفته که تهیه‌کننده، یک موسسۀ خصوصی است و از بهروز افخمی به عنوان تهیه کننده نام برده شده است.

در نهایت هم فیلمبرداری طی چهار روز، به صورت فشرده تا پاسی از نیمه‌شب انجام می گرفته و بیش از ۲۰ برنامه درباره تمامی جنبه‌های دوران رضاشاه از کودتای سوم اسفند تا شهریور ۱۳۲۰ ضبط شده است.

صادق زیباکلام در بخشی از نوشتار خود درباره حضور خسرو معتضد مقابل او، هم چنین آورده است، «شب آخر بود که آقای افخمی گفتند ما آقای معتضد را در برنامه نداشتیم، اما دوستان نظرشان است که گفت‌وگویی هم با ایشان داشته باشیم. می‌دانم واقعاً خسته شده‌اید، اما این را من ازتون تقاضا می‌کنم.»

او همچنین تاکید کرده است که برای حضور در این برنامه پولی دریافت نکرده است.

لینک کوتاه: asriran.com/003DXM

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: صادق زیباکلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند

علیرضا اشرف به شکایت متقابل سپاهان علیه پرسپولیس واکنش نشان داد.

طرفداری | حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان ادامه دارد.

ابتدا باشگاه پرسپولیس با تنطیم شکایتی از توهین کنندگان به بانوان هوادار تیم خود، سپاهان را محکوم کردند و در ادامه سپاهان هم از این تیم و تماشاگرانش شکایت کرد.

علیرضا اشرف از شکایت سپاهان انتقاد کرد و یک استوری در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ماجرای ارتباط ساواک با پدر مهران غفوریان چیست؟/ عکس
  • تصاویر جنجالی؛ پدر مهران غفوریان افسر ساواک بود؟!
  • فیلم/عذرخواهی هوادار سپاهان ازبانوان پرسپولیسی
  • تصاویر پدر ساواکی مهران غفوریان
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • بیک زاده: پیشنهاد منچسترسیتی به خسرو حیدری؟ من اگر جای او بودم می پذیرفتم! / فیلم
  • واکنش رسانه اصولگرا به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی و موضع گیری زیباکلام
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت