Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:04:01 GMT

مخالفت فکری با پیوستن شیخ به تیم اینزاگی

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۶۷۵۳

مخالفت فکری با پیوستن شیخ به تیم اینزاگی

سرمربی استقلال مخالفت خود را با جدایی شیخ دیاباته به مسئولان باشگاه اعلام کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال که آرام‌آرام در ترکیب این تیم جا می‌افتد و مقابل تراکتور هم با دو گل خوب آمادگی اش را نشان داد، حالا با پیشنهادی جدی از لیگ ایتالیا مواجه شده است.


باشگاه بنه‌ونتو که در گذشته نیز سابقه همکاری با شیخ دیاباته را دارد، در امر گلزنی به مشکلات زیادی خورده و به همین خاطر پیپو اینزاگی سرمربی نامدار این تیم به فکر بازگرداندن مهاجم مالیایی استقلال گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باشگاه ایتالیایی پیشنهاد خود را برای بازگشت دیاباته به این بازیکن اعلام کرده است اما با توجه به قرارداد این بازیکن با استقلال جدایی او منوط به رضایت باشگاه آبی پوش تهرانی است. 


در این شرایط محمود فکری سرمربی آبی پوشان مخالفت خود را با جدایی دیاباته به مسئولان باشگاه اعلام کرده است. فکری که به دنبال تقویت تیمش در نیم فصل است دلش نمی‌خواهد آقای گل فصل گذشته لیگ برتر را از دست بدهد و به همین خاطر بعید است شیخ بتواند به تیم سابقش در لیگ ایتالیا بپیوندد.

استقلال تهران دیاباته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

به نقل از تسنیم سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خواهد رسید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898593

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی