Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@12:05:22 GMT

واکنش ستاره چلسی به تکرار رکورد لمپارد در FA CUP

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۷۲۲۶

واکنش ستاره چلسی به تکرار رکورد لمپارد در FA CUP

تامی آبراهام، ستاره انگلیسی چلسی در جریان دیدار امروز این تیم مقابل لوتون موفق به ثبت هت تریک شد.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز از سری مسابقات دور چهارم جام حذفی انگلیس به مصاف لوتون رفت و در یک بازی تقریبا آسان موفق شد حریف نه چندان نام و نشان دار خود را با نتیجه 3-1 شکست دهد و به مرحله بعدی مسابقات صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره اول چلسی در بازی امروز مهاجم انگلیسی یعنی تامی آبراهام بود. او موفق شد هر سه گل تیم فرانک لمپارد مقابل لوتون را به ثمر رساند تا علاوه بر ثبت یک نمایش فوق العاده، توانسته باشد رکورد سرمربی خود را تکرار کنند. در واقع آخرین بار همین فرانک لمپارد در سال 2007 موفق شده بود در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی به عنوان یک انگلیسی برای چلسی هت تریک کند. کاری که تامی آبراهام بعد از نزدیک به 14 سال موفق به تکرار آن شد.

 

 

 

 

آبراهام همچنین بعد از پیروزی چلسی و صعود این تیم به مرحله بعدی جام حذفی انگلیس گفت: " عالی است که هت تریک کنم و خیلی راحت بازی را ببریم. همیشه بدست آوردن یک پیروزی و بازی خوب بسیار خوب است. امیدوارم در ادامه نیز این اعتماد به نفس را داشته باشیم."

 

مهاجم انگلیسی با سه گلی که در بازی امروز به ثمر رساند تعداد گل های خود را در فصل جاری به عدد 11 رساند تا بهترین گلزن آبی‌های لندن تا به اینجا لقب بگیرد.

چلسی تامی آبراهام فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی تامی آبراهام فرانک لمپارد تامی آبراهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و استون ویلا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و استون ویلا

لیگ برتر انگلیس (استون ویلا - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش ‌

کد خبر 748356

دیگر خبرها

  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند