Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@09:56:30 GMT

در مقابله با فرار مالیاتی جدی هستیم

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۷۴۷۰

در مقابله با فرار مالیاتی جدی هستیم

به‌ گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمد مسیحی امشب در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی کاشان، در خصوص فرار مالیاتی فعالان اقتصادی اظهار کرد: از طریق سازمان امور مالیاتی و تقویت بانک‌های اطلاعاتی و پذیرش خود اظهاری مؤدیان شناسنامه‌دار به‌ویژه در بخش تولید، توان و انرژی خود را در مورد بخش‌هایی گذاشته که فرار مالیاتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه، در بحث فرار مالیاتی صرفاً در چهارچوب قانون و مقررات بسیار جدی هستیم گفت: فرار مالیاتی به‌ویژه از طریق شرکت‌های سوری و کاغذی کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای حساب‌های بانکی اجاره‌ای صورت می‌گیرد که برنامه‌ریزی‌های لازم را برای مقابله و جلوگیری از این پدیده‌ها انجام دادیم.

وی تصریح کرد:  با توجه به  بیماری کرونا به‌ویژه در حوزه‌های صنفی در بحث مالیات مشاغل با توجه به تمهیداتی که داشتیم مصوبات و مشو قاتی که برای حوزه‌های صنفی داشتیم فلذا نسبت به آن رقم پیش‌بینی‌شده عقب هستیم اما با تمرکز بر بخش‌های دیگر به‌ویژه مقابل با فرار مالیاتی سعی کردیم درامدهای مالیاتی را پوشش دهیم.

پربیننده ترین خبر خوش برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یارانه نقدی دو برابر می‌شود مالیات بر حقوق در سال ۱۴۰۰ چه قدر است؟/ اضافه شدن دو پله مالیاتی جدید حذف معافیت مالیاتی بازیگران، ورزشکاران و موسسات کنکور/ تخصیص ۶۰هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در چه شرایطی دلار زیر ۲۰هزارتومان خواهد بود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرار مالیاتی فرار مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نافرجام از زندان + فیلم

تعدادی از زندانیان در یکی از زندان‌های ونزوئلا، پس از یکسال و نیم تلاش برای حفر تونل از زندان به بیرون، در نهایت از ایستگاه پلیس سردرآوردند؛ پلیس ونزوئلا در طول ماه‌ها این چند زندانی را تحت نظر داشته است؛ این افراد دوباره دستگیر و به زندان بازگردانده شدند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • فرار اسب‌های گارد سلطنتی انگلیس + فیلم
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی