Web Analytics Made Easy - Statcounter

حواشی داوری در فوتبال ایران همیشه گریبانگیر داوران بوده است. سوت های مشکوک و اشتباه و تصمیماتی که بعضا صدای تیم های مختلف را در می آورند. حالا در افشاگری جدیدی ، برادر رضا غیاثی از رابطه عجیب یک مدیرعامل با داوران لیگ برتر خبر داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، از همان هفته های ابتدایی لیگ برتر این زمزمه به گوش می رسید که تکرار اشتباه علیه یک تیم پشت پرده ای دارد و حالا انگار وقت کنار رفتن پرده هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر رضا غیاثی رییس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال که در استرالیا زندگی می کند و به اتفاقات متن و حاشیه فوتبال ما اشراف دارد، در فضای مجازی از توطئه علیه یک سرمربی لیگ برتری نوشت.

در حالی که تکرار اشتباهات داوری علیه یک تیم لیگ برتری همه را شگفت زده کرده، برادر رییس سابق کمیته داوران نگاه ها را سمت مدیرعامل این باشگاه برد.
غیاثی که ساکن استرالیاست، در متنی نوشت :

“تبانی مدیرعامل لیگ برتر با برخی داوران؛ میلیون بده، میلیارد بگیر! از عجایب این رشوه برای شکست تیم خودی بوده تا مربی را اخراج کنند و با قرارداد سرمربی جدید میلیاردر شوند.”

جالب اینجاست که علیرضا فغانی و همکارش محمدرضا منصوری این نوشته غیاثی را لایک کرده اند!

جالب تر این که از نگاه کارشناسان داوری این تیم تا به حال حداقل ۱۰ امتیاز با اشتباه مسلم داوران از دست داده ولی از چند هفته پیش برخی ارکان باشگاه اصرار به اخراج سرمربی دارند.
حالا باید دید واکنش ها به اتهامی که برادر رییس سابق کمیته داوران به مدیریت این باشگاه چه خواهد بود؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!

به گزارش همشهری آنلاین وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران که اکنون هدایت تیم ملی این رشته را برعهده دارد، در سالیان گذشته یک مساله جالب را تجربه کرده است. او در چند مصاحبه به ماجرای برنج نخوردن خودش از سال‌ها قبل اشاره کرد و مدتی است این مساله به یک سوژه جالب تبدیل شده است.

شمسایی در مصاحبه دوشنبه شب خود در برنامه فوتبال برتر اتفاقی جالب را درباره برنج نخوردن خود تعریف کرد. او گفت: «چندی قبل یک برند برنج ایرانی برای کار تبلیغات پولی عجیب و غریب به من پیشنهاد داد تا بروم و برند برنج آنها را تبلیغ کنم! آنقدر مبلغ خوبی بود که قلقلکم آمد بروم. استخاره کردم که گفت تمام باورهایت از بین می‌رود.»

او ادامه داد:«این سوژه برنج نخوردن من دیگر عجیب شده است؛ در خیابان راه می‌روم، یک نفر داد می‌زند: "من هم برنج نمی‌خورم"! اتفاقات جالبی سر این ماجرا برایم افتاده که می‌توانم کتاب بنویسم. در ماجرای اخیر که اسراییلی‌ها ادا و اصول درآورده بودند و بنده‌های خدا دمشان گرم حمله کردند، پرواز ما برای جام ملت‌ها به تایلند لغو شد. با دردسرهای فراوان و همکاری وزیر و آقای تاج یک پرواز پیدا شد که به ترکیه برویم. در آن شرایط سخت آدم های دیگری که در پرواز بودند به مهماندار می‌گفتند برای وحید برنج نمی‌آورید؟!»
شمسایی با اشاره به پیشنهاد تبلیغاتی که برای یک برند برنج داشت، افزود: «خدا شاهد است که پیشنهاد تبلیغات خوبی داشتم. بعضی دوستان برایم تبریک تولدم را نمی‌فرستند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! با همه این ها من برنج را تعطیل کرده‌ام و دیگر نمی‌خورم.»

کد خبر 848218 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • پخش سریال خبرساز و جنجالی ممنوع شد