Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در ستاد بزرگداشت دهه فجر با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های در دوره شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در این ایام باید مراقبت کنیم که برگزاری هر اجتماع و بزرگداشتی با رعایت مسائل بهداشتی انجام بگیرد و در عین حال نباید کرونا بهانه‌ای شود که حتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچ مراسمی برگزار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه قزوین اذعان کرد: درخواست ما از ستاد کرونا این است که سختگیری‌های غیر لازم برای برگزاری شعائر دینی و انقلابی صورت نگیرد چرا که مردم به خوبی متوجه این موضوعات خواهند شد و بسیار به جاست که با تصمیم گیری خوب و هوشمندانه از ایجاد تضاد و دوگانگی در جامعه جلوگیری کنیم تا در شرایط کرونایی و با رعایت تمام مسائل بتوانیم شعائر دینی و انقلابی خود را بجا بیاوریم.

وی اظهار داشت: کرونا امروز نقش یک فتنه را ایفا می‌کند چراکه از یک سو عامل بیماری برای مردم ما شده و از سوی دیگر در ابعاد مختلف درحال فتنه گری است، بنابراین باید با نگاه هوشمندانه و بصیرت مندانه در میدان مدیریت این فتنه قرار بگیریم.

این مسوول اضافه کرد: انقلاب اسلامی، کشتی نجات از ظلم، تحقیر، نفوذ اجانب، نابودی فرهنگ کهن ایران و بی حرمتی به شعائر دینی بود و به لطف الهی توانست با عبور از تمام خطرات و تلاطم‌ها به آرامش و اقتدار برسد.

امام جمعه قزوین افزود: امروز به لطف الهی این کشتی انقلاب هم خودش صاحب آرامش و سکینه شده و هم کشور‌های همجوار به لطف این کشتی دارای امنیت و ثبات هستند و شر داعش از ام القرای ایران اسلامی ریشه کن شد و به دنبال آن طرح خروج امریکا از منطقه از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح و درحال اجراست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی «شجره طیبه» است، ادامه داد: این شجره طیبه در هر برهه‌ای میوه متناسب با آن دوره را می‌دهد و هر روز شاهد میوه‌های پربارتر و شیرین‌تر آن در کل جهان هستیم، میوه این درخت فراتر از مرز‌های میهن اسلامی بوده و در یمن و لبنان و غزه، تبدیل محرومان و مظلومان به قدرت منطقه بوده و در کشور سوریه و عراق نیز رهایی از شر داعش بوده است.

آیت الله عابدینی یادآور شد: در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ درواقع انقلاب شروع شد و جریان مقاومت شکل گرفت و این انقلاب باید زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) شود چراکه این موضوع جزو آرمان‌ها و چشم انداز‌های این انقلاب است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی محمد بزرگی احمد جهان بزرگی امام جمعه قزوین کرونا نماینده ولی فقیه مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی محمد بزرگی احمد جهان بزرگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار سه هزار نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به طور پیوسته برگزار شده است.

در دیدار امروز معلمان با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) کتیبه متفاوتی که با الهام از تخته‌ کلاس درس، طراحی و با روایتی از امام صادق علیه‌السلام نصب شده است: در برابر کسی که از او دانش می‌آموزید، فروتن باشید.

کد خبر 848638 برچسب‌ها معلمان خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم