Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@00:24:04 GMT

استقلال کشتی را با فوتبال اشتباه گرفته است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۸۵۵۰

استقلال کشتی را با فوتبال اشتباه گرفته است

عضو کادرفنی تیم کشتی استقلال گفت: تیم رقیب حاضر بود بدون کشتی گرفتن پولی بیشتر از استقلال به یونس امامی بدهد و جریمه این ملی پوش خیانت به خانواده کشتی است.

به گزارش مشرق، بهروز یاری در مورد جریمه 70 درصدی‌اش از سوی باشگاه استقلال اظهار داشت: فکر می‌کنم آنها کشتی را با فوتبال اشتباه گرفته‌اند. اینجا باتلاقی است که نمی‌شود از آن در رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ای کاش استقلالی‌ها به حرف این و آن گوش و به توصیه 4 فرد ناپخته گوش نمی‌کردند. ما که آرزو داشتیم تیم‌های ریشه‌داری چون استقلال و پرسپولیس در لیگ کشتی حضور پیدا کنند، اما اگر قرار است حضورشان به این شکل باشد، ای کاش هرگز در لیگ شرکت نکنند.

وی ادامه داد: برهم زدن اصول و مبانی کشتی از سوی هیچ تیمی پذیرفته نیست، حتی اگر استقلال باشد. اینکه یک تیم، کل کشتی را به خاطر منافع خودش زیر سؤال ببرد، کار نادرستی است. منیت و غرض ورزی هم اندازه‌ای دارد، لیگ با این مسئولان ناکارآمد استقلال نباید زیر سؤال برود.

بیشتر بخوانید:

دبیر: متهم هستم که به استقلال کمک کردم

یاری با اشاره به جریمه 65 درصدی یونس امامی از سوی استقلال تصریح کرد: گرفتن این پول از یونس امامی خیانت به خانواده کشتی است. اینجاست که عیار انسان‌ها مشخص می‌شود. استقلال می‌خواهد از یونس امامی پولش را بگیرد، در حالی که تیم رقیب حاضر بود بیشتر از این رقم را به او بدهد. آن هم در شرایطی که هنوز لیگ قرعه کشی نشده و برگزاری و عدم برگزاری لیگ در هاله ای از ابهام بود. کیومرث محرابی آن وقت اعلام کرد که یونس امامی را بدون اینکه برای تیمش کشتی بگیرد، می‌خواهد.

نفر سوم کشتی آزاد جهان با اشاره به رقم قراردادش با استقلال گفت: قراردادم سال گذشته 110 میلیون بود. امسال وقتی اسپانسر رفت، هادی حبیبی این کار را کرد که ای کاش نمی‌کرد و قرار شد تیم دریاچه ارومیه به استقلال منتقل شود. بعد این رقم خیلی کاهش پیدا کرد، رضا یزدانی هم آمد و سه 3-4 نفر هم او به کادرفنی ما اضافه کرد و رقمی که بین مربیان تیم تقسیم شد، بین 40-50 میلیون بود؛ البته در سازمان لیگ نفری 10 میلیون تومان امضا کردیم. از توان ما هم استفاده‌ای نشد. من مدیرفنی بودم و نقشی در این تیم نداشتم.

یاری در مورد اینکه استقلالی‌ها او را به خاطر تنبیه بدنی و زبانی کشتی‌گیران جریمه کرده‌اند، تاکید کرد: حضور ذهن ندارم آنها از چه حرف می‌زنند. من هم مباحث حقوقی را بلدم. تمام این نفراتی که جریمه شده‌اند به خاطر عدم اجرای دستورات در شب فینال است.  به خاطر قلبم مجوز پزشکی داشتم و دو جلسه بیشتر سر تمرین نرفتم، اگر مشکلی بود چرا قسط دوم پولم را ریختند؟ برای ما هم کمیته انضباطی فدراسیون کشتی وجود دارد و از حقمان دفاع می‌کنیم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی کشتی آزاد کشتی ایران کشتی استقلال یونس امامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم دیدار دوستانه با زدوخورد تمام شد

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس (فیلم)
  • ببینید | کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه