Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محسن محمدزاده فرماندار چالدران در مورد این حادثه گفت: ۳ نفر ماجراجو به منظور یافتن اشیاء تاریخی و باستانی وارد غار بابا احمد چالدران شده و متاسفانه به دلیل وجود گازهای سمی در غار و نبود اکسیژن در داخل آن دچار سانحه شده و جان خود را از دست دادند.

 فرماندار چالدران افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیریت بحران و جمیعت هلال احمر استان ۲ تیم غارنوردی از تبریز و نیروهای جمیعت هلال احمر شهرستان‌های ماکو و چالدران با پشتیبانی مدیریت بحران شهرستان در منطقه حضور و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند و بعد از یافتن و بیرون کشیدن یکی از اجساد در شنبه شب /۴ بهمن/،  طی عملیاتی سخت و طاقت فرسا جسد ۲ تن دیگر نیز یکشنبه /۵ بهمن/ از غار خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدزاده در ادامه افزود: سال ۹۷ نیز ۲ نفر وارد این غار شده و جان خود را از دست داده بودند.

46

کد خبر 1479587

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: به همت هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی شهرستان شهرکرد و با همکاری سازمان هلال احمر شهرستان شهرکرد دوره امداد و کمک‌های اولیه ویژه بانوان برگزار شد
سلیمی افزود: دوره امداد و کمک‌های اولیه با تدریس مسلم حیدری و با حضور ۱۵ شرکت کننده در سازمان هلال احمر برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره نحوه برخورد مناسب با حادثه و مصدوم، ارزیابی صحنه حادثه، معاینه و ارزیابی مصدوم، اقدامات درمانی و انتقال مصدوم به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

دیگر خبرها

  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تلاش ۴ ساعته نجاتگران هلال احمر برای یافتن مفقودی در دره انبی، روستای انبی ارومیه 
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • پیرمردِ دچار ایست‌قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه احیا شد
  • کوهنورد ۲۶ ساله اردبیلی در ارتفاعات سبلان پیدا شد