Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از مسمومیت 43 نفر از همشهریان با گاز مونواکسید کربن در ماه دی خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،مصطفی افشار نیک اظهارکرد: از 43 مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن 15 نفر مرد و 28 نفر زن بوده اند، همچنین از این تعداد 13 نفر، سن کمتر از پانزده سال داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: از این موارد 26نفر به بیمارستان منتقل شده اند و 17 نفر در محل حادثه مداوا شده اند.
افشارنیک یادآورشد: در صورتی که از وسایل گرمایشی استفاده می کنید و خود یا اطرافیان شما دچار سردرد، تهوع، مشکلات تنفسی، سرگیجه، اختلال هوشیاری شدید، سریعا محل را ترک کرده و به اطرافیان جهت خروج از محیط کمک کنید و در صورت شدت علائم از سازمان های امدادی درخواست کمک کنید.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور تصریح کرد: با توجه به سرد شدن هوا و استفاده همشهریان محترم از وسایل گرمایشی، جهت جلو گیری و پیشگیری از مسمومیت با گاز CO لازم است که از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده شود و از باز بودن لوله بخاری وتهویه مناسب مکان اطمینان حاصل شود تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: 43 مورد مسمومیت گاز Co اولین ماه زمستان نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس یک طرفه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، از ساعت ۱۲:۳۰ تردد همه وسایل نقلیه در محور چالوس از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه شد.

محور هراز، فیروزکوه آزادراه قزوین - رشت، تهران-قم، ساوه، جاده خراسان رضوی، اصفهان از ترافیک پرحجم و روان برخوردار هستند.

از ساعت ۱۲:۳۰ تردد همه وسایل نقلیه در محور چالوس از مرزن آباد به سمت تهران ممنوع شد و به دلیل ترافیک سنگین و بارندگی تردد کند است.

کد خبر 6095888

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در سیلاب نیشابور
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • اردیبهشت ماه، زمان کنترل و کاهش خسارت کرم خراط درختان گردو
  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • چالوس یک طرفه شد