Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یک حادثه تیراندازی مرگبار در شهر «ایندیاناپلیس» ایالت «ایندیانا» آمریکا دست‌کم ۶ نفر از جمله یک زن باردار کشته شدند.

به گزارش مشرق، در یک حادثه تیراندازی مرگبار در شهر «ایندیاناپولیس» ایالت «ایندیانا» آمریکا دست‌کم ۶ نفر از جمله یک زن باردار به همراه کودک متولد نشده وی جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: آمریکا به کجا می رود؟

پایگاه اطلاع‌رسانی «هیل» در این خصوص گزارش کرد، پنج نفر به همراه یک نوزاد متولد نشده اوایل صبح روز گذشته  (یکشنبه) به وقت محلی در یک حادثه تیراندازی که به گفته نیروهای پلیس ایندیاناپلیس «مرگبارترین تیراندازی شهر ایندیاناپلیس در بیش از یک دهه محسوب می‌شده است»، جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افسران اداره پلیس کلانشهر ایندیاناپلیس (IMPD) به حادثه تیراندازی فوق که در سمت شمال شرقی پایتخت ایندیانا (ایندیاناپلیس) به وقوع پیوسته است، پاسخ دادند.

طبق این گزارش، افسران پلیس شهر ایندیاناپلیس گزارشی را از فردی که قبل از ۰۴:۰۰ صبح یکشنبه به سمت افرادی تیراندازی کرده بود، دریافت کردند و بنا بر گفته «شین فولی» سخنگوی اداره پلیس کلانشهر ایندیاناپلیس با «یک مرد جوان با زخم‌های گلوله»مواجه شدند.

آنطور که پایگاه هیل گزارش کرده است، افسران پلیس پس از رویارویی با یک جوان زخمی به سمت اقامتگاهی هدایت شدند که در آنجا پنج جسد از جمله یک زن باردار روبرو شدند که بر اثر ضربات گلوله جان خود را از دست داده بودند.

نیروهای پلیس ایندیاناپلیس تاکنون نام هیچ‌ فرد مظنون مرتبط با این حادثه مرگبار را اعلام نکرده‌اند و تنها به این جمله بسنده‌ کرده‌اند که احتمالاً بیش از یک عامل مسلح در این حادثه دخیل بوده‌اند.

به دلیل آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا، روزانه حوادث مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور به وقوع می‌پیوندد و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون حتی کنگره ایالات متحده نیز حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح نشده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی آمریکا ایالت ایندیانا مشرق تیراندازی ایندیاناپلیس جان خود را از دست حادثه تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به‌دنبال واژگون شدن و سقوط یک دستگاه اتوبوس به رودخانه‌ای در رشته‌کوهای «آند» در شمال پرو، ۲۵ نفر کشته و ۱۳ تن دیگر مصدوم شدند.

اولگا بابودیلا، دادستان منطقه کاجاماراکا در شمال پرو گفته است که این اتوبوس به سمت شهر «سوروچوکو» در حرکت بود و پس از واژگونی، به رودخانه‌ای سقوط کرد.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که این اتوبوس از شهر «سِلندین» عازم شده بود و در پی این حادثه تلخ، در شهر مذکور سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

حوادث جاده‌ای در پرو نسبتاً رایج محسوب می‌شود به طوری که در جریان یک تصادف در سپتامبر ۲۰۲۳ دست کم ۱۲ نفر و در حادثه‌ای دیگر در ژانویه ۲۰۲۳ نیز ۲۴ تن کشته شدند.

کد خبر 6092948

دیگر خبرها

  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران