Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "گاس پاپاتاناسیو" به روزنامه واشنگتن پست گفت: بیشتر افراد مبتلا شده به بیماری کووید ۱۹ میان افسران و سرپرستان هستند.

پاپاتاناسیو در مورد هجوم به ساختمان کنگره افزود: در این حادثه همه در کنار حضور داشتند و زمانی که ما از گاز فلفل استفاده کردیم همه به سرفه افتادند و ترشحات گلوله همه جا را فرا گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتلای افسران کنگره به بیماری کووید ۱۹ در حالی منتشر می‌شود که پیش از این خبرگزاری رویترز از مثبت‌ شدن آزمایش کرونای صدها نفر از اعضای گارد ملی آمریکا در مراسم تحلیف جو بایدن خبر داد.

یک مقام دولت آمریکا که نخواست نامش فاش شود، افزود: تعداد نیروهای گارد ملی که آزمایش کرونای آنها مثبت شده ممکن است در روزهای آینده بیشتر شود. زیرا به گفته وی این میزان تنها بخش کوچکی از ۲۵ هزار سربازی است که در چند روز گذشته در واشنگتن مستقر شده‌اند.

در پی یورش ۶ ژانویه (۱۷ دی) حامیان «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا به ساختمان کنگره، دولت ایالات متحده اقدامات امنیتی بی سابقه‌ای از جمله نصب سیم خاردار و گشت بازرسی در این شهر اعمال کرد. 

گارد ملی در بیانیه ای اعلام کرده است که در خصوص موارد مبتلا به ویروس کرونا صحبتی نمی‌کند، اما پرسنل طبق دستورالعمل‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) اقدامات پیشگیرانه را انجام می‌دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود نردبانی پلیس به ساختمان دانشگاه کلمبیا + فیلم

دانشجویان معترض آمریکایی، با تسخیر یکی از ساختمان‌های دانشگاه کلمبیا، نام آن را در حمایت از یک کودک فلسطینی به نام «هند رجب» که به دست صهیونیست‌ها شهید شده بود به ساختمان هند تغییر داده بودند.

رئیس دانشگاه کلمبیا از پلیس نیویورک خواسته تا ۱۷ روز در محوطه دانشگاه باقی بماند تا مانع نصب دوباره چادر‌ها از سوی دانشجویان شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تبدیل به پادگان نظامی شد؛ ترامپ خوشحال شد
  • فیلم| ورود نردبانی پلیس به ساختمان دانشگاه کلمبیا
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • ورود نردبانی پلیس به ساختمان دانشگاه کلمبیا + فیلم
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس