Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هرگز نمی پسندیم که مدیران و مسئولان از ادبیاتی استفاده کنند که حیثیت های انسانی و مرزهای اخلاقی را می شکند، گفت: در این مساله تفاوتی میان رئیس جمهور، وزیر یا نماینده مجلس نیست.

«سید رضا تقوی»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص استفاده از ادبیات منقلی در تلویزیون گفت: ادبیات نقد یک ادبیات مشخص و معلومی در حوزه گفتار است به خصوص در حوزه حاکمیت مسئولان باید در استفاده از ادبیات به فرهنگ عمومی، ارزش های جامعه و اعتقادات مردم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جامعه ما یک جامعه اسلامی است و برای اخلاق اسلامی حد و مرزهایی وجود دارد ادامه داد: ما معتقدیم خداوند ناظر بر گفتار و رفتار ماست و باید گفتار و رفتارمان براساس ضوابطی طراحی شود از این رو هرگونه ادبیاتی که به مرزشکنی اخلاقی منتهی شود غیر قابل قبول است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه هرگز نمی پسندیم که مدیران و مسئولان از ادبیاتی استفاده کنند که حیثیت های انسانی و مرزهای اخلاقی را می شکند تصریح کرد: فرقی نمی کند رئیس جمهور یا نماینده مجلس و وزیر وغیره اتفاقا برای مسئولان این مسئولیت سنگین تر است زیرا مدیران یک جامعه جزء خواص جامعه هستند و رفتار خواص در جامعه فرهنگ ساز است.

تقوی در پاسخ به اینکه چه نقدی نسبت به مواجهه رئیس جمهور با منتقدان در طول 7 سال گذشته وجود دارد عنوان کرد: نقد وجود دارد البته باید دید چگونه نقد کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه باید باشد گفت: این فرمول است که باید در نظر گرفت، باید نقد ها همراه با انصاف باشد و دفاع هم منصفانه باشد، البته مسئولین باید نقد پذیر باشند ضمن اینکه نقد باید منصفانه باشد مسئولان هم باید نقد را بپذیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه مسئولان باید بدانند که معصوم نیستند و ممکن است خطا و اشتباه داشته باشند عنوان کرد: باید صحه صدر داشته باشند و ظرفیتشان بالا باشد نه اینکه در برابر منتقدان از ادبیات نامناسب استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از نشانه های نقد منصفانه این است که به روند کارها شتاب می بخشد ادامه داد: نقد منصفانه به سلامت کار کمک می کند.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده مردم تهران در مجلس رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه جلسه پاسخگویی به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت:در مرحله اول انتخابات، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ نماینده برای انتخاب باقی مانده‌اند. انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد. انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

بنابر روایت ایسنا، وی افزود: در این حوزه‌ها علاوه بر این‌که احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.

وزیر کشور همچنین با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح می‌باشد. یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کارهای آن در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این اتفاق قرار است در تمام مرزهای کشور بیفتد اما با توجه به حساسیت، مرزهای شرق و غرب به ویژه مرزهای شرقی اولویت دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900673

دیگر خبرها

  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد