Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نهمین جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که صبح امروز در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به رزمایش‌های ۲۰ روز اخیر نیروهای مسلح، گفت: در طول دو ماه گذشته، جمهوری اسلامی ایران با تهدیداتی مواجه شد که طی آن رئیس‌جمهور بی‌خرد آمریکا تهدیداتی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرد بی‌سوادی که امکان هرگونه اقدامی از سوی او می‌رفت در همان زمان به ظاهر قدرت‌نمایی‌ها و تلاش‌هایی را انجام داد که لازم بود تا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آمادگی‌های خود را در مقابل به نمایش بگذارند و در یک مدت فشرده ۱۵ روزه نیروهای مسلح با اقتدار ۱۰ رزمایش را در سراسر کشور برگزار کردند که بسیاری از آن‌ها با پیشنهاد و داوطلبی خود این نیروها بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اقدامات فوق‌العاده‌ای در این رزمایش‌ها صورت گرفت که برخی از این اقدامات برای نخستین بار انجام می‌شد، افزود: این رزمایش‌ها در واقع قدرت و آمادگی جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح را به جهان و دشمنان نشان داد و موجب دلگرمی ملت ایران و یأس دشمنان شد.

سرلشکر باقری تصریح کرد: دشمن چندین بار در خلال برگزاری این رزمایش‌ها از طرق مختلف اعلام کرد که قصد هیچ‌گونه تهاجمی ندارد، اقداماتش صرفاً دفاعی است و نگران اقدامات هم‌پیمانان جمهوری اسلامی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی بوده است.

وی گفت: به هر صورت این آمادگی‌ها کاملاً ضرورت دارد و باید تداوم داشته باشد؛ ما از دفاع مقدس آموختیم که چنانچه هدف ما سربلندی و عزت کشور است، باید همواره آماده و قدرتمند باشیم و این توانمندی‌ها را به دشمنان نشان دهیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: قطعاً حرکت توفنده انقلاب اسلامی و جستجو و تلاش برای دستیابی به آرمان‌های این نظام الهی در کمال آرامش و امنیت ادامه پیدا می‌کند.
 

تکمیل می شود...

کد خبر 5130191 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سرلشکر باقری نیروهای مسلح رزمایش پیامبر اعظم رزمایش اقتدار ۹۹ مجلس شورای اسلامی هیئت دولت حسن روحانی محمد باقر قالیباف صحن مجلس اسحاق جهانگیری محمدجواد ظریف ایالات متحده امریکا محمد جواد ظریف لایحه بودجه ۱۴۰۰ نیروی زمینی ارتش دونالد ترامپ پیام تسلیت سعید خطیب زاده جمهوری اسلامی نیروهای مسلح رزمایش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد

لاوروف گفت، احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه در ایالات متحده، روسیه را دشمن می‌دانند و بدون توجه به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تلاش خواهند کرد تا روسیه را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با کانال تلویزیونی بوسنیایی ATV گفت: «به‌زودی انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده برگزار خواهد شد. هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد. رویکرد گروهی ممکن است سخت و گروه دیگری حتی سخت‌تر باشد، اما در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی‌کند.»

لاوروف ادامه داد: «برای هر دو، مهم نیست که چه کسی در انتخابات پیروز می‌شود، ما در کل دشمن هستیم. اینکه ما دشمن باشیم یا نیروی متخاصم فرقی نمی‌کند. اما "شکست استراتژیک" که آنها می‌گویند باید به روسیه تحمیل شود، هدف تشکیلات آمریکایی است.»

وزیر خارجه روسیه همچنین گفت: «همانطور که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در پاسخ به سوال مشابهی گفت، ما آماده خواهیم بود تا با هر کسی که مردم آمریکا انتخاب کنند، کار کنیم، مشروط بر اینکه تمایل متقابل وجود داشته باشد.»

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی کاندیداهای اصلی این انتخابات هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است