Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گفت: نمایشگاه لوازم خانگی همدان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از ۵ تا ۱۰ بهمن ماه بازگشایی شده است. - اخبار استانها -

حمید گلی پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان ،اظهار داشت: بیستمین نمایشگاه کالاهای خانگی ایرانی به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ارتقای فرهنگ خرید کالای ایرانی در همدان شروع به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 45 واحد شرکت کننده از مناطقی مانند تهران، مشهد مقدس، تبریز، اصفهان، قم، اراک و اصفهان به همدان آمده‌اند تصریح کرد: یک سوم غرفه‌ها برای همدانی‌ها اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط نمایشگاه عنوان کرد: تاکنون 100 میلیون تومان برای تهیه تجهیزات بهداشتی و پیشگیری از کرونا هزینه شده است.

گلی ‌پور با تأکید بر اینکه برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در نمایشگاه تعداد غرفه‌ها کمتر شده است گفت: فاصله غرفه‌ها از یکدیگر نسبت به گذشته بیشتر شده است.

وی از طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن ماسک خبر داد و تصریح کرد: این برنامه به گونه‌ای طراحی شده که با وارد کردن کد ملی افراد در سامانه مرتبط با وزارت بهداشت، اگر مراجعه کننده جزء بیماران کرونایی و در دوران قرنطینه باشد از ورود او به داخل نمایشگاه جلوگیری می‌شود.

اتاق اصناف استان مرکزی مخالف برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی استسومین نمایشگاه بین‌المللی خرما در شیراز برگزار می‌شودگزارش| مانور گرانی در نمایشگاه لوازم خانگی / افزایش قیمت‌ها مردم را حیران کرد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان با تاکید بر اینکه همه مراجعه کنندگان و غرفه‌داران موظف به استفاده از ماسک هستند اظهار داشت: افراد قبل از ورود به داخل نمایشگاه تب‌‌سنجی می‌شوند.

گلی‌پور با اشاره به اینکه در دی ماه امسال نمایشگاه مبلمان و لوستر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد تصریح کرد: خوشبختانه هیچ‌ مورد مثبتی از ابتلای غرفه‌داران و کارمندان نمایشگاه به ویروس کرونا گزارش نشده است.

انتهای پیام/743/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه های بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان گفت: در بازدید کاملا سرزده از سوی وزارت بهداشت و درمان از مطب‌های تویسرکان، بدون اطلاع مسولان استان و شهرستانی و در راستای حمایت از مردم، مطب‌هایی که تعرفه‌های خارج از ضوابط اخذ می‌کردند، خدمات با پذیرش بیمه‌های پایه ارائه نمی‌کردند و فضای مطب از حداقل استاندارد کوچک‌تر بود، برای چند روز پلمب و پس از رفع مشکل بازگشایی شدند.

حسن یعقوبی افزود: هم اکنون ۳۱ پزشک متخصص به صورت متناوب و یک یا چند روز در هفته، در این شهرستان فعال هستند.

دیگر خبرها

  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها