Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری صومعه‌سرا نسبت به دیگر شهرستان‌ها، پیشتاز در فضاسازی شهری به مناسبت ایام‌الله دهه فجر شده است.

خبرگزاری شبستان_صومعه‌سرا، مائده فلاحتکارضیابری: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بزرگترین اتفاق تاریخ ایران است. بهمن ۵۷، خاطره‌ای است ماندگار در تاریخ اقتدار ملت ایران، بهمن ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماهی که امت به رهبری امامشان طعم خوش پیروزی و استقلال را چشیدند، و این روز برای تمامی ایرانیان روزی بزرگ و غرورآفرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هر ساله با آغاز ایام‌الله دهه فجر شهر رنگ و بوی دهه فجر به خود می‌گیرد اما امسال هفت روز مانده به آغاز ایام‌الله دهه فجر، به مدد مدیریت فضاسازی و روابط عمومی شهرداری صومعه‌سرا، این شهرستان نصب پرچم‌ها و آذین‌بندی این ایام را آغاز کرده است.

 

میدان‌ها، خیابان‌ها و کوی و معابر سطح حوزه شهرداری صومعه‌سرا، به مناسبت گرامیداشت چهل‌و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زودتر از دیگر شهرستان‌ها تزئین و فضاسازی شد.

 

 

«میثم کیانی‌فرد» با گرامیداشت پیشاپیش دهه مبارک فجر اظهار کرد: شور و حال ایام الله دهه مبارک فجر باید زنده نگه داشته شود و حس و حالی که مردم در زمان انقلاب اسلامی داشتند، دوباره در سطح شهر تداعی شود.

 

شهردار صومعه‌سرا افزود: امسال به دلیل محدودیت‌های کرونا، برنامه‌ها دهه فجر متفاوت برگزار خواهد شد که در این راستا تلاش می‌شود با فضاسازی ویژه‌ای حق مطلب را در این ایام مبارک ادا کرد.

 

وی گفت: ما علاوه بر وظیفه اداری، به عنوان یک ایرانی وظیفه انسانی نیز در قبال خون هایی که در راه انقلاب اسلامی ریخته شده داریم و به کسانی که با از جان‌گذشتگی، انقلاب اسلامی را رقم زدند، بدهکار هستیم.

 

کیانی‌فرد با اشاره به اینکه ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران است تصریح کرد: شهرداری‌ها در مناسبت‌های ملی و مذهبی نقش بسزایی در راستای برگزاری مناسب برنامه‌های محتلف و آماده سازی سطح شهر بر عهده دارند.

 

شهردار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف پاسداشت هر چه باشکوهتر این ایام  فرخنده و تداعی روزهای خاطره انگیز انقلاب اسلامی و ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان فضاسازی شهری دهه فجر یک هفته جلوتر از آغاز این ایام در شهرستان انجام شده است.

 

 

*پیشتازی صومعه‌سرا در فضاسازی دهه فجر

«هومن سعادت‌خواه» با تبریک پیشاپیش ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: شهرداری نیز با تعامل لازم فعالیت‌های خود را برای زیباسازی و تزیین شهر صومعه‌سرا آغاز کرده است.

 

روابط عمومی شهرداری صومعه‌سرا با بیان اینکه این شهرستان در ایام محرم در زمینه فضاسازی شهری خوش درخشید به گونه‌ای که زبان‌زد عام و خاص شد افزود: خوشبختانه با همکاری خوب همکاران در فضاسازی شهری، به مناسبت ایام‌الله دهه فجر هم شهرستان صومعه‌سرا نسبت به دیگر شهرستان‌ها پیشتاز شده و فضاسازی دهه فجر را انجام داده است.

 

وی با بیان اینکه تقارن ایام الله فجر و ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در برنامه‌های فضاسازی شهری مورد توجه قرار گرفته است گفت: فضاسازی محیطی با هدف گرامیداشت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با آذین بندی، نصب پرچم‌های ایران و پارچه‌های مزین و شعارهای انقلابی انجام گرفت.

 

سعادت‌خواه تصریح کرد: نصب پرچم‌های رنگی و پرچم ملی که تداعی کننده سال‌های مبارزه مردمی با رژیم طاغوت است، در معابر و خیابان‌های مختلف، برای زیباسازی شهر در ایام دهه فجر صورت گرفته است.

 

گفتنی است، هدف از فضاسازی شهر در دهه مبارک فجر، ایجاد شور انقلابی بوده و یادآور خاطرات شیرین روزهای حماسه و ایثار و پیروزی سال ۵۷ است.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرداری صومعه سرا فضاسازی شهری ایام الله دهه فجر شهرداری صومعه سرا ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی فضاسازی شهری فضاسازی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا جلالی امام جمعه صومعه سرا در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی این شهرستان به مناسبت هفته سیاسی و عقیدتی سپاه و بسیج و روز معلم، گفت: معلمان باید با تأسی از ائمه اطهار علیهم السلام و علمای دینی در ترویج جایگاه متعالی ولایت و امامت ، فرهنگ و تفکر بسیجی و عفاف و حجاب کوشا باشند.

در این مراسم از ۴۲ نفر از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است