Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی روز دوشنبه با حضور در گروه پدافند هوایی شهید اسماعیلیان بندر لنگه ضمن بازدید از بخش های مختلف این گروه پدافندی و جزایر سه‌گانه، آمادگی رزمی و توان عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید امیر سرتیپ دوم زینالی فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق(شهدای خلیج فارس) و امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری  ارشد نظامی ارتش در استان هرمزگان فرمانده کل ارتش را همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها جزيره ابوموسی هرمزگان فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بندرعباس خلیج فارس نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جزيره ابوموسی هرمزگان فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران جزيره ابوموسی هرمزگان فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بندرعباس خلیج فارس نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید از یگان‌های تابعه ستاد آجا، صبح امروز (سه شنبه) از گروه مخابرات ارتش بازدید کرد.

وی از بخش‌های مختلف ستادی، آموزشی، عملیاتی و منازل سازمانی گروه مخابرات ارتش بازدید کرد و دستوراتی را در راستای ارتقای توان عملیاتی و پیشرفت هرچه سریع تر پروژه‌ها، تجهیزات و فناوری های جدید مخابراتی این گروه صادر کرد.

رئیس ستاد ارتش همچنین در این بازدید از پای کار بودن و آمادگی بالای گروه مخابرات ارتش در اجرای دقیق و بی کم و کاست مأموریت‌های محوله به‌ویژه در جریان حمله موشکی اخیر (وعده صادق) تقدیر و تشکر کرد.

فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتباطات زیرساخت ارتش در مناطق مختلف کشور، به صورت ویدئو کنفرانس و برخط، از روند آمادگی رزمی و عملکرد سامانه‌های ارتباطی خود به ارائه گزارش پرداختند.

در این بازدید امیر سرتیپ ناصر مختارزاده، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ارتش و امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری راد، معاون بازرسی آجا نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد