Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس راه شهرستان نیکشهر گفت: حادثه تصادف در محور نیکشهر-چابهار 5 کشته بر جای گذاشت.

 سرهنگ علی کلبعلی گفت: برخورد مرگبار دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و برلیانس در محور نیکشهر به چابهار پنج نفر کشته و ۳ نفر مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ کلبعلی گفت: ساعاتی پیش در پی اعلام یک فقره تصادف به مرکز فوریت های پلیس شهرستان در جاده نیکشهر به چابهار ، بلافاصله تیمی از مامورین پلیس راه برای بررسی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در این حادثه خونین ۵ نفر از سرنشینان پژو ۴۰۵ جان خود را از دست دادن و دو مصدوم خودروی برلیانس توسط نیروهای امدادی به بیمارستان محمد رسول الله نیکشهر منتقل شدند.

سرهنگ کلبعلی ادامه داد : این تصادف در کیلومتر ۴۶ جاده نیکشهر به چابهار رخ داده است که پس از بررسی‌های به عمل آمده تجاوز به چپ سواری ۴۰۵ علت این حادثه اعلام شده است.

وی بیان کرد: رانندگان در هنگام رانندگی حتما مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ خودداری کنند تا شاهد بروز چنین حوادت ناگواری نباشیم.

محور های ایرانشهر به نیکشهر و نیکشهر به چابهار از مسیرهای پرتردد استان هستند که به دلیل یک بانده بودن و فرسودگی تاکنون خانواده‌های زیادی در این محور به دلیل حوادث جاده ای عزادار شده اند.ایلنا 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نیکشهر به چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت