Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@15:43:38 GMT

برگزاری جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در زنجان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۰۶۱۰

برگزاری جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در زنجان

طاهری گفت: هلال احمر همزمان با سالگرد شهید سلیمانی اقدام به برگزاری جشنواره رفیق خوشبخت ما با هدف تبیین سبک زندگی این سردار شهید کرده که تا ۱۳ بهمن ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جمعیت هلال احمر زنجان، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار کرد: جشنواره «رفیق خوشبخت ما» با هدف آشنایی نسل جوان با سبک زندگی و الگوی رفتاری، اخلاقی و تربیتی مکتب سردار دلها در ابعاد نوعدوستی، مردم داری، و ساده زیستی در خانواده و جامعه با ابعاد سیاسی، شخصیتی و معنوی شهید حاج قاسم سلیمانی، ترویج فعالیت‌های بشردوستانه متاثر از منش‌های اخلاقی و آرمان‌های انسانی در میان نوجوانان و جوانان، ترویج فرهنگ از خودگذشتگی و بشردوستی این شهید والامقام در جامعه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی طاهری افزود: طرح «رفیق خوشبخت ما» دو رویداد را شامل می‌شود که بخش نخست از آن، برگزاری جشنواره فرهنگی - هنری با هدف بررسی سبک زندگی حاج قاسم متناسب با شعارها و اهداف جمعیت هلال‌احمر است.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بخش‌های جشنواره رفیق خوشبخت ما شامل شعر، روایت، مقاله، دلنوشته، نقاشی، خوشنویسی، پادکست، فیلمنامه، پوستر، موشن گرافی، انیمیشن، اپلیکیشن، اطلاع نگاشت، نمایشنامه و فیلم کوتاه است.

 

طاهری یادآوری کرد: بخش نخست این جشنواره همزمان با سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی آغاز شده و تا دهه فجر ادامه دارد که مخاطبان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های بیان شده در سایت سازمان جوانان  به آدرس javanan.rcs.rafigh و در همین دهه ثبت کنند.

 

وی به بخش دوم جشنواره رفیق خوشبخت ما اشاره کرد و ادامه داد: این بخش با عنوان «چلچراغ» در قالب برنامه‌های مذهبی و بشردوستانه به نیابت از این سردار شهید انجام می‌شود که همزمان با سالگرد شهادت آغاز شده و تا ۲۲ بهمن‌ماه نیز ادامه خواهد داشت.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این رویداد داوطلبان و علاقه‌مندان نیت می‌کنند تا در این مدت اقدامات و امور خیر را به نیابت از سردار دلها اجرا و ثواب آن را به روح آن شهید هدیه کنند.

 

طاهری خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در طرح چلچراغ نذر اعمال مذهبی اعم از قرائت قرآن، ختم صلوات، و ادعیه‌های مختلف را به روح بلند سردار شهید سلیمانی هدیه کنند.

 

به گفته وی، در بخش نذر اعمال فرهنگی نیز علاقه‌مندان می‌توانند اقدام به گرفتن عکس سلفی با عکس‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کرده و در نذر اعمال بشردوستانه نیز اهدای خون، برگزاری ایستگاه صلواتی، نذر نان، کمک مومنانه به نیازمندان، حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا و دیگر موارد اقدام کنند.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در بخش نذر خدمات داوطلبانه نیز علاقه‌مندان می‌توانند در طرح‌های اجتماع محور ستاد ملی کرونا، همچون طرح حاج قاسم سلیمانی، ناظران سلامت و غیره شرکت کنند.

 

طاهری افزود: شرکت در این جشنواره و در هر دو بخش آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و هر شرکت کننده می‌تواند در همه موضوعات شرکت کرده و اطلاعات شخصی خود را در سایت javanan.rcs40cheragh  ثبت کنند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: رفیق خوشبخت ما جمعیت هلال احمر استان زنجان سردار سلیمانی سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان حاج قاسم سلیمانی رفیق خوشبخت ما علاقه مندان سردار شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در اثر حادثه واژگونی سواری ال نود در جاده طبس ـ بردسکن پنج نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، علیرضا آزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات تپه طاق با دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی سواری ال نود در کیلومتر 210 جاده طبس ـ بردسکن بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس اقدامات اولیه را روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی بردسکن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از مسافران خواست هر دو ساعت یکبار استراحت کنند، حتی اگر احساس خستگی نمی‌کنید. از ماشین خارج شده و 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید.

وی افزود: رانندگی در خستگی خطرناک است و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین