Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدرضا حسن‌زاده» از بازیگران تئاتر که پیش‌تر در فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» ایفای نقش کرده بود، نقش شهید اصغر وصالی را در سریال «روز‌های ابدی» عهده‌دار است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سیمافیلم، «محمدرضا حسن‌زاده» از بازیگران تئاتر که پیش‌تر در فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» ایفای نقش کرده بود، نقش شهید اصغر وصالی را در سریال «روز‌های ابدی» عهده‌دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن‌زاده درباره نحوه حضورش در سریال گفت: توسط یکی از دوستانم به برنامه‌ریز پروژه معرفی شدم و به‌خاطر شباهتم به شهید اصغر وصالی بعد از تست‌های اولیه انتخاب شدم.

حسن زاده درباره چگونگی نزدیک شدن به نقش توضیح داد: نزدیک شدن به چنین نقش‌هایی که معمولا اطلاعات جامع و کاملی از آن‌ها در دسترس نیست، کار دشواری است، اما بعد از جلساتی که با آقای شمقدری داشتیم و بررسی اندک تصاویری که از شهید در فضای مجازی موجود است به جمع. بندی رسیدیم و اتفاقات پشت سر هم شکل گرفت.

وی درباره خصوصیات بارز شهید وصالی گفت: یکی از بارزترین صفاتی که ایشان داشتند شجاعت، جسارت و قدرت مدیریت در بحران بوده است. تقریبا در هر منبعی به شجاعت شهید توجه ویژه‌ای شده بود و به نظرم لقب «اصغر پررو» که توسط هم‌رزمان و هم‌دوره‌ای‌های ایشان به او نسبت داده شده بود، گویای میزان شجاعت شهید است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

حسن‌زاده درباره ایفای نقش این شهید توسط بابک حمیدیان در فیلم سینمایی «چ» و تاثیر بازی او بر ایفای نقشش در سریال گفت: از سختی‌های پذیرش نقشی که قبلا توسط بازیگر دیگری اجرا شده می‌توانم به این نکته اشاره کنم که مخاطب بعد از دیدن چنین اتفاقی تا حدودی نسبت به شخصیت شناخت پیدا می‌کند و بعد از دیدن همان نقش از یک بازیگر جدید ناخودآگاه به مقایسه این دو بازیگر و چگونگی اجرای این نقش توسط هر دوی آن‌ها می‌پردازد و این موضوع کار را برای من که دومین نفر بودم سخت می‌کرد؛ اما تمام تلاشم را کردم که بتوانم با اجرای درست نظر کارگردان را جلب کنم. امیدوارم بیننده کار را دنبال کند و بپسندد.

بازیگر «روز‌های ابدی» درباره لزوم ساخت آثار تاریخ انقلاب در شرایط امروز گفت: به نظرم نیاز ضروری امروز ما پرداختن به همین وقایع است؛ چرا که در شرایط فعلی، جامعه نیاز به همبستگی، هم‌فکری و شناخت مسیر درست دارد. فکر می‌کنم با نگاه به گذشته و آموختن از وقایعی که تاثیر زیادی بر زندگی ما داشتند می‌توان از موانعی که امروز در مسیر ماست، به سادگی گذر کرد.

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما شهید اصغر وصالی روز های ابدی ایفای نقش حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده، محمد شفیع فیضی زاده طی آیینی در فرودگاه شهدای ایلام مورد استقبال مسئولین استانی و نیرو‌های نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده‌های شهدا قرار گرفت. 
 
 مراسم تشییع این شهید والامقام دوران دفاع مقدس با حضور عموم مردم شهید پرور استان ایلام در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح از میدان شهداء به سمت سپاه ناحیه ایلام برگزار خواهد شد.
 
پیکر پاک این شهید والامقام در آن سوی مرز مهران و در مناطق عملیاتی زرباطیه عراق تفحص شده است.
 
این شهید در عملیات والفجر۳، سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • پیکر مطهر شهید «محمد شفیع فیضی زاده» وارد ایلام شد
  • ورود پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده به ایلام
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شدند
  • معلم هایی که ستاره شدند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏