Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا سندرز، سخنگوی سابق کاخ سفید در دولت ترامپ امروز (دوشنبه) قصد دارد تا برای پست فرماندار آرکانزاس کاندیدا شود.

 به نقل از خبرگزاری رویترز، منابع مطلع اعلام کردند، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید در دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا قصد دارد تا در پیامی ویدئویی از تمایلش برای کاندیدا شدن از سوی جمهوری خواهان برای پست فرمانداری ایالت آرکانزاس در نوامبر ۲۰۲۲ سخن بگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کنونی ایالت آرکانزاس "آسا هاچینسون" است که بر اساس قانون اساسی آمریکا از کاندیدا شدن برای بار سوم در پست مذکور منع شده است.

سندرز دومین سخنگوی کاخ سفید پس از شان اسپایسر در دوران ترامپ بود. سندرز در ۲۰۱۹ از سمتش استعفا کرد تا به خانه‌اش در آرکانزاس برگردد.

سندرز ۳۸ ساله دختر مایک هوکابی، فرماندار سابق و جمهوری خواه این ایالت است. وی با روابط خوب کاخ سفید را ترک کرد و از کاندیداتوری ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ حمایت کرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد

مجید فروردین گفت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا)، آقایان سید اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی را دو کاندیدای مورد حمایت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز و زرقان معرفی کرده است.

او گفت: اطلاعیه رسمی شانای کشور نیز در خصوص اعلام حمایت از این دو کاندیدا تا فراد اعلام خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) افزود: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز شانا هنور فرد مورد حمایت خود را اعلام نکرده و به احتمال زیاد صبح فردا اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • سندرز خطاب به دانشجویان معترض: شما در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • سندرز از تظاهرات دانشجویان آمریکا حمایت کرد