Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از روسای جمهور سابق استونی در واکنش‌ به توییت‌های پسر ارشد رئیس جمهور سابق آمریکا در دفاع از پدرش، وی را با یک "ماهی کوچک مغز" مقایسه کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهر سابق آمریکا به دنبال خروج پدرش از کاخ سفید توییت‌هایی را در راستای حمایت از میراث ریاست جمهوری پدرش منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در یکی از توییت‌هایش تاکید داشت که دونالد ترامپ نخستین رئیس جمهور در تاریخ معاصر آمریکاست که جنگ جدیدی آغاز نکرد.

با این حال به نظر می‌رسد که این توییت‌ها برای دیگر افراد در سراسر جهان متقاعدکننده نبوده است درست مثل "توماس هندریک ایلوس"، رئیس جمهور سابق استونی که با پیام‌هایی کنایه‌آمیز ترامپ را به باد انتقاد گرفت.

وی گفت: اینگونه احساس می‌شود که شما حافظه، دانش و دستور زبان یک اردک ماهی "ماهی کوچک مغز" را دارید. نه که استیو بنن پیشنهاد نداد سر دکتر فائوچی را بر سر نیزه در گوشه‌ای از کاخ سفید ترامپ قرار دهید!

مقامات دیگری نیز به سرعت از دونالد ترامپ جونیور انتقاد کرده و به اقدام پدرش برای ترغیب طرفدارانش در حمله شش ژانویه به کنگره آمریکا اشاره کردند.

آنها تاکید داشتند که ترامپ نخستین رئیس جمهوری بود که حمله به کنگره آمریکا را ترغیب کرد و همچنین نخستین رئیس جمهوری بود که دوبار استیضاح شد.

برخی دیگر نیز از مدیریت و رهبری ترامپ در دوران پاندمی کرونا انتقاد کردند که تاکنون منجر به از دست رفتن جان بیش از ۴۰۰ هزار تن شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ رئیس جمهور جمهور سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده مردم به نتیجه نرسیده و پس از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی داشته باشد و به جهان عرضه کند.

رئیس جمهور افزود: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن چیزی است که به دست جوانان عزیزمان در این کشور رقم خورده و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده است و این رویداد بزرگ تجاری و اقتصادی نشان‌دهنده آن است که ما توانسته ایم و باز نیز می‌توانیم.

در حال تکمیل

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی