Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در تشریح اقدامات مرکز پژوهش‌ها برای ایجاد تحول در مجلس گفت: یک گروه اختصاصی برای آئین نامه و اسناد بالا دستی در زیر مجموعه معاونت جدید حقوقی و سیاسی این مرکز تشکیل شده که اصلاح اساسی آئین نامه داخلی مجلس را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ادامه داد: گروه دومی در معاونت اقتصاد و مدیریت مرکز پژوهش‌ها قرار دارد که ناظر به ارتقا و کارآمدسازی فرآیندها است که این دو گروه کار مشترکی با کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی آغاز کرده اند.

وی افزود: این دو گروه در حال دسته‌بندی نقطه نظارت‌شان برای اصلاح جدی آئین نامه کنونی هستند تا پس از نهایی شدن به کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی ارائه کنند.

زاکانی بیان کرد: جلسه‌ای با کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی داشتیم تا سطوحی از خواستگاه تغییر و تحول در مجلس را مرور کنیم و در حال پیگیری خروجی مشخص هستیم که بتواند فرآیندهای داخل قوه مقننه را شفاف و کارآمد کند.

وی ابراز کرد: متأسفانه بسیاری از فرآیندهای مجلس کارآمد نیست و به صورت سنتی از گذشته روال شده، در حالی که می‌توان آن‌ها را با استفاده از شرایط نوین امروزی جایگزین کرد تا شفافیت و کارآمدی برای مجلس به ارمغان بیاورد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس یادآور شد: با اصلاح آئین نامه داخلی مجلس، از این پس قوه مقننه سرگرم روزمرگی نخواهد شد و ضمن پیگیری کار خود، به صورت جدی در قالب یک برنامه هدف دار نسبت به کشور مسئولیت پذیرتر می‌شود.

کد خبر 5130336

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زاکانی مجلس مرکز پژوهشهای مجلس مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف هیئت دولت حسن روحانی اسحاق جهانگیری صحن مجلس محمدجواد ظریف ایالات متحده امریکا سعید خطیب زاده محمد جواد ظریف لایحه بودجه ۱۴۰۰ نیروی زمینی ارتش دونالد ترامپ پیام تسلیت آئین نامه داخلی مرکز پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اعلام کرد: با تصمیم کمیته آب‌های آزاد، جشنواره شنای آب‌های آزاد با عنوان جام خلیج فارس ویژه پسران در رده‌های سنی یازده و دوازده سال و سیزده و چهارده سال با هدف توسعه کمی و کیفی شناگران آب‌های آزاد به میزبانی کیش برگزار می شود.

شناگران در دو مسافت یک و دو کیلومتر با یکدیگر رقابت می کنند.

تیم‌های شرکت کننده تا بیست و دوم اردیبهشت مهلت اعلام آمادگی و ارسال ترکیب تیم هستند.

برای دریافت بخشنامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد  اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • اولویت‌های پیشنهادی مجلس برای شکوفایی اقتصادی کشور منتشر شد
  • کتاب اولویت های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • کتاب اولویت‌های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم