Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازگشایی دوباره مدارس از اول بهمن‌ماه، گفت: ۲۹.۷ درصد دانش آموزان پایه اول ابتدایی استان در کلاس‌های درس حاضر شدند.

به گزارش برنا؛ محمد محمدی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۱۰۶ هزار و ۲۶۰ دانش‌آموز استان در مقطع ابتدایی و پیش‌دبستانی مشغول تحصیل هستند، افزود: از این تعداد ۱۹ هزار و ۴۷۰ دانش‌آموز در پایه اول ابتدایی مشغول به تحصیل هستند که با بازگشایی دوباره مدارس ۲۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصد دانش‌آموزان پایه اول در مدارس حاضر شدند.

او اظهار کرد: در پایه دوم ابتدایی نیز در استان ۱۸ هزار و ۱۴۱ دانش‌آموز مشغول به تحصیل است که از این تعداد ۲۶.۲ درصد در مدارس حاضر شدند.

 به گفته او، در سال تحصیلی جدید یکهزار و ۲۷ مدرسه ابتدایی در استان فعال است که از این تعداد ۴۵۶ مدرسه زیر ۵۰ دانش‌آموز دارند و بیش از ۹ هزار و ۴۸۶ دانش‌آموز در این مدارس به تحصیل مشغولند که با بازگشایی مجدد مدارس ۵۰.۷ درصد دانش‌آموزان این مدارس در کلاس درس حاضر شدند.

محمدی افزود: تثبت یادگیری و افزایش فرایند یادگیری برای پایه‌های اول و دوم ابتدایی ضروری است و به همین منظور براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، کلاس‌های درس در پایه اول و دوم ابتدایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن مدارس به صورت حضوری آغاز شده است.

او اظهار کرد: بیشترین حضور دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی و مدارس زیر ۵۰ دانش‌آموز در شهرستان کوهرنگ و منطقه عشایری و کمترین حضور در شهرستان شهرکرد و بروجن بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری مدرسه دانش آموزان پایه اول دانش آموزان پایه اول ۷ درصد دانش آموزان دوم ابتدایی حاضر شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان