Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری از برگزاری طرح «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این طرح هر شب در یک مسجد محوری و در یک شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت کمیته مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح هر شب در یک مسجد محوری و در یک شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

وی به دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه فجر امسال در قالب کمیته مساجد اشاره کرد و گفت: اجرای سرود، تکریم خانواده شهدا در قالب سه‌شنبه های تکریم به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع انقلاب اسلامی به صورت مجازی و برگزاری محافل انس با قرآن کریم به صورت مجازی و پخش زنده از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

 

مسئول کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: جمع آوری کمک های مردمی و توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا، برگزاری عصر شعر انقلاب به صورت مجازی، اجرای مسابقه پیامکی از بیانیه گام دوم انقلاب و برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب آینده انقلاب اسلامی از شهید مطهری از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال به شمار می‌رود.

 

مظاهری خاطرنشان کرد: نواختن طنین گلبانگ «الله اکبر» از مناره های مساجد منتخب استان در شب ۲۲ بهمن، تهیه موشن گرافی و اشتراک‌گذاری آن در شبکه های اجتماعی و طرح هر مسجد یک سنگر با رویکرد پرداختن به یک شبهه و تبیین مواضع اصولی انقلاب اسلامی در شبکه های اجتماعی به نام آن مسجد از دیگر برنامه های دهه فجر کمیته مساجد استان است.

 

مسئول کارگروه مساجد چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و تقویت ارزش‌ها برای تحقق اهداف والای نظام را از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه‌ها برشمرد و گفت: در طول ۴۱ سال از عمر انقلاب اسلامی و در آستانه چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی هستیم و در طول این سال ها بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت رو به رشد کشور تحسین برانگیز بوده است و تلاش می‌شود با حرکت در مسیر قرآن و عترت در گام دوم انقلاب نیز به خوبی عمل شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ۱۰ شب ۱۰ مسجد کمیته مساجد دهه فجر دهه فجر چهارمحال و بختیاری فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود صورت مجازی برنامه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد