Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه استاندار کردستان با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، مقرر گردید با حمایت این ستاد و همکاری دستگاه‌های استانی، مرکز ماده ۱۶ به منظور نگهداری و درمان معتادان متجاهر، در استان ایحاد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ طی نشستی که روز شنبه چهارم بهمن ماه به ریاست دکتر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و با حضور استاندار کردستان در محل این ستاد برگزار شد، با توجه به تاکید بهمن مرادنیا بر ضرورت ایجاد و راه اندازی مرکز ماده ۱۶ در استان، مقرر شد، طی ۲ ماه با استفاده از امکانات موجود و با همکاری دستگاه های استانی از جمله سپاه، مکان مورد نیاز فراهم و هزینه تجهیزات و نگهداری و درمان معتادان نیز از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر تامین گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه همچنین مقرر شد، به منظور کمک به خانواده های معتادان، با استفاده از ظرفیت خیرین استان در راستای راه اندازی کارگاه های تولیدی و ایجاد اشتغال برای آنان اقدام شود.


با توجه به افزایش میزان کشفیات مواد مخدر در استان، معاونت مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد موظف شد در خصوص تشویق فعالان حوزه مقابله با عرصه استان، بررسی و پیشنهادات خود را ارائه نماید.


بدهی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به اداره کل بهزیستی استان، دیگر بحث مطرح شده در این جلسه بود که مقرر گردیدطی ۲ هفته، موضوع از سوی معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی بررسی و نسبت به پرداخت بدهی و حل مشکل اقدام شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کردستان استاندار مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز