Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:31:26 GMT

حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان فرشته تهران

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۲۸۴۸

حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان فرشته تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره حادثه حریق در خیابان فرشته پایتخت اظهار داشت: این حادثه ساعت 11:36 امروز در خیابان فرشته، خیابان بیدار شرقی به وقوع پیوسته است.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی پس از اطلاع از طریق تماس با سامانه 125 به همراه نردبان هیدرولیکی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: طبقه منفی این ساختمان کاملاً به دلیل حریق شعله‌ور شده بود و دود زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته بود که نیروهای آتش‌نشانی موفق به اطفاء حریق و نجات جان حادثه‌دیدگان شدند.

ملکی خاطرنشان کرد:دو نفر در اثر این  حادثه مصدوم و دچار سوختگی شده بودند که توسط نیروهای آتش‌نشانی تحویل نیروهای اورژانس شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

کد خبر 6088763

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند