Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@22:01:40 GMT

اصلی ترین اشتباهات در خرید سیسمونی نوزاد چیست؟

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۳۰۸۰

پیش از خرید لوازم و وسایل سیسمونی باید اطلاعاتی درباره ی آن بدانید و با آگاهی خرید کنید تا کم و کاستی به وجود نیاید. در ادامه به نکاتی که در موقع خرید سیسمونی باید بدانید توجه کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیش از خرید لوازم و وسایل سیسمونی باید اطلاعاتی درباره ی آن بدانید و با آگاهی خرید کنید تا کم و کاستی به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به نکاتی که در موقع خرید سیسمونی باید بدانید توجه کنید.

آویز تخت نوزاد:

این وسیله شاید در ابتدا برای کودک جذاب باشد، اما رفته رفته از جذابیت می‌افتد و کودک حتی به آن نگاه نمی‌کند.

چراغ خواب نوزاد:

خرید چراغ خواب برای نوزادانی که معنی ترس را نمی‌فهمند یک خرید بیهوده است و برای بینایی او مضر می‌باشد.

دماسنج اتاق:

دمای اتاق کودک معمولا مناسب است و همه یادشان می‌رود این دستگاه را چک کنند.

خرید وسایل بی استفاده در سیسمونی نوزاد

کهنه شور یا مینی واشر:

چرا یک دستگاه جداگانه برای شستشوی لباس نوزاد با پرداخت هزینه زیاد بخرید در حالی که می‌توانید لباس‌های کودک را خودتان با پودر صابون و یا صابون بچه بشویید.

صندلی غذا:

از وسایل اضافه سیسمونی خرید صندلی غذا است، زیرا پس از مدتی کودک در آن آرام و قرار نمی‌گیرد و دلش می‌خواهد مادر او را بغل کند.

وان مخصوص نوزاد:

یک لگن کوچک برای حمام کردن کودک تهیه کنید. در برخی مواقع نیز این لگن کارایی ندارد، زیرا بسیاری از مادران نوزادشان را در آغوش خود می‌گیرند و او را حمام می‌کنند.

شانه و برس:

در ماه‌های ابتدایی پوست سر نوزادان حساس است پس احتیاجی به شانه و برس نیست.

 

راهنما خرید لوازم سیسمونی نوزاد و اشتباهات اصلی

تشک خوشخواب و سرویس تشک تخت نوزاد:

یک تشک ساده برای خوابیدن نوزاد کافی است و لازم نیست تشک خوشخواب تهیه کنید.

پرده، فرش، لوستر و کاغذ دیواری:

کالا‌های لوکسی هستند که بیشتر از روی چشم و هم چشمی خریده می‌شود و به درد کودک نمی‌خورند.

بالش شیردهی:

این بالش کار تازه مادران را برای شیر دادن به کودک را سخت‌تر می‌کنند، زیرا آن ا. راحت ترند خودشان بچه را بغل کنند و شیربدهند.

شیر دوش:

برای مادران خانه دار مناسب نیست، اما برای مادران شاغل و پر مشغله وسیله خوبی است.

لوازم ضروریِ سیسمونی


از وسایل ضروری سیسمونی کودک تشک، بالش، ملافه و روانداز، ملافه پلاستیکی زیر تشک، ساک وسایل، جغجغه و وسایل ساده برای بازی کودک می‌باشند.

از دیگر وسایل ضروری که حتما باید تهیه کرد لباس نوزاد که شامل:پیشبند، زیرپوش زیردکمه دار، بلوز آستین بلند و آستین کوتاه جلو دکمه دار و بدون دکمه، سر همی زیر دکمه دار، رکابی زیر دکمه دار و بدون دکمه، لباس بیرون، شلوار، شورت عینکی، شورت پا دار، جوراب و پاپوش نوزاد، ژاکت، کاپشن و کلاه نخی هستند.

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا

نی نی بابا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ به عنوان تامین‌کننده محصولات نوزاد و کودک اصیل ایرانی و خارجی نظیر انواع کالسکه نوزاد، کریر، ساک لوازم، روروئک، صندلی غذا، صندلی خودرو، دوچرخه، سه چرخه و موتور شارژی برای‌ فروشگاه‌های اینترنتی آغاز کرد. تخصص اعضای این شرکت به حوزه محصولات نوزاد وسیسمونی و تجربه آنها در تامین بیش از بیست هزار سفارش برای فروشگاه‌های متعدد موجب شد تا در سال ۹۷ اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی نی نی بابا به منظور عرضه سریع و مقرون به صرفه تر این محصولات به مصرف‌کنندگان کنند.

ماشین شارژی

ماشین شارژی برای کودکان در عصر مدرن نسبت به سایر وسایل سرگرمی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. تصور کنید که می توانید با ماشین کاملاً کوچک خود که با طراحی دقیق، چراغ ها و صداها، در اطراف پیاده روها رانندگی کنید. جهت خرید ماشین شارژی به آدرس اینترنتی https://ninibaba.ir/buy-rechargeable-car مراجعه فرمایید.

اما برای بعضی از والدین انتخاب بهترین ماشین شارژی برای کودکان خود سخت است.

این سوال وجود دارد که چگونه می توانید چیزی نسبتاً ارزان پیدا کنید که فوراً شکسته نخواهد شد؟

چگونه می توانید چیزی گران تر پیدا کنید که می دانید ارزش آن را دارد؟

معمولا طراحی اتومبیل های شارژی نزدیک به ماشین‌های واقعی (شامل سواری یا شاسی بلند) الهام گرفته میشود که با رنگ‌های متفاوت وارد عرصه ی بازار میشوند. بچه‌ها معمولا وسایل رنگی و پر زرق و برق را بسیار دوست دارند. بنابراین مدلی را بخرید که فرزندتان دوست دارد. ولی نکته‌ی مهم اینست که اتومبیل شارژی مستحکم و با کیفیتی که دوام زیادی داشته باشد را انتخاب کنید.

نکته ی دیگر مدلی که دو موتوره با قدرت بیشتر و هم امکان کنترل سرعت تند و کند و دیگر مزییت های مهمی که در ادامه با آن آشنامیشویم را بخرید. یک ماشین شارژی باید حتما کمربند ایمنی و ضمانت و خدمات پس از فروش داشته باشد. همچنین موتور و گیربکس دو سال و آداپتور تا ۶ ماه گارانتی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ماشین شارژی دکمه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم

اپراتور هلال احمر قم در پی تماس تلفنی یک فرد با شماره ۱۱۲ (مرکز کنترل عملیات اضطراری هلال‌احمر)، مبنی بر پریدن شیر در گلوی نوزاد و بند آمدن راه نفسش، با راهنمایی‌های خود جان نوزاد را نجات داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • اقدامات ایمنی مهم در زمان باران و سیلاب
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • چگونه داروی تلخ به کودک بدهیم؟ از گول زدن حس چشایی تا مذاکره با کودک!
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟