Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@02:32:35 GMT

اشتغال و اقتصاد مهم ترین چالش جوانان است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۳۴۹۳

اشتغال و اقتصاد مهم ترین چالش جوانان است

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه در حال حاضر بزرگترین چالش پیشروی جوانان بحث اشتغال و اقتصاداست گفت :مدیران استانی و کشوری باید توجه ویژه ای برای حل مشکل جوانان به خصوص در حوزه اشتغال و اقتصاد کنند.

بادامی نجات در گفتگو با خبرگزاری برنا از همدان ، با بیان اینکه جوانی سن خاصی ندارد و هر کس که دلی شاد و پر انرژی داشته باشد جوان محسوب می شود گفت:هر فردی که تلاش ،انرژی ،انگیزه و شادابی جوانی را داشته باشد در هر سنی جوان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  توجه به شهر انسان محور یکی از اقدامات خوب شورای شهر همدان است عنوان کرد :با تبدیل خیابان ها به پیاده رو فرصت استفاده تمام آحاد جامعه از شهر انسان محور ایجاد کردیم.

وی با بیان اینکه در سایر حوزه ها هم شورای اسلامی شهر همدان اقداماتی انجام داده است خاطرنشانکرد:درحوزه هایی مانند  نشاط اجتماعی،حمایت از هنرمندان که جوانان بیشترین جامعه آماری آن را تشکیل می دهند شورای شهر و شهرداری همدان موفق شده است اقدامات خوبی را انجام دهد.

 رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورا اسلامی با اشاره به تشکیل فرهنگسرای کسب و کار عنوان کرد:اشتغال یکی از بزرگترین مشکلات جوانان می باشد،که شهرداری همدان با تشکیل فرهنگسرای کسب وکار اقداماتی در خصوص کسب و کار و حوزه کار آفرینی در تمام مناطق همدان انجام داده است.

بادامی نجات بیان کرد:در نظر داریم از ظرفیت جوانان در مدیریت این فرهنگسرها برای بهره مندی این گروه استفاده نمائیم .

وی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در مرکز مطالعات شورای شهر خاطرنشان کرد: یکی از علل فعالیت های برتر این مرکز نگاه علمی و فکری به ظرفیت جوانان بوده و این مهم باعث شد که خروجی کار مرکز مطالعات بسیار خوب باشد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورا اسلامی با بیان اینکه در این راستا سند آموزش شهروندی  را طراحی کردیم مطرح کرد:این سند به صورت ویژه به جوانان پرداخته است.

بادامی نجات با اشاره به برگزاری "جشواره شهروند برگزیده" تصریح کرد:یکی از اقدامات مرکز مطالعات برگزاری جشواره شهروند برگزیده بوده که اکثر افرادی که درجشواره انتخاب شدند جوانان بوده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه اکثرمشاوران اعضاء شورای اسلامی شهر همدان را جوانان تشکیل می دهند گفت:از ظرفیت نخبگان وجوانان در حوزه های مختلف برای پیشبرد اهداف و برنامه های خود استفاده کردیم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورا اسلامی با بیان اینکه شهردار همدان با کاهش سن میانگین مدیران مجموعه شهرداری و با بهره گیری از جوانان توفقیات خوبی به دست آورده اظهار کرد:این مجموعه توفقیات در راستای بهینه سازی و توسعه شهر بوده است.

بادامی نجات با بیان اینکه در حال حاضر بزرگترین چالش در پیش رو جوانان بحث اشتغال و اقتصاد مطرح کرد:مدیران استانی و کشوری باید توجه ویژه ای برای مشکلات  جوانان به خصوص در  دو حوزه اشتغال و اقتصاد کنند.

وی با اشاره به طرح "بهنام"( برند همدان )ابراز کرد: کار آفرینان و تولید کنندگان می توانند  در این طرح از ظرفیت سطح شهر همدان برای تبلیغات به صورت رایگان و نیم رایگان استفاده می کنند  .

 رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورا اسلامی با بیان اینکه جوانان مورد غفلت مسئولین قرار گرفتند گفت:باید مسئولین در حوزه های مختلف از ظرفیت جوانان استفاده کنند،و در حال حاضر بهره گیری از جوانان و نخبگان بیش تر به شعار مسئولین تبدیل شده است.

 

بادامی نجات با بیان اینکه هنگامی از جوانان در حوزه مدیریتی استفاده می شود انگیزه آنها بیشتر می شود گفت: با فرهنگ سازی این موضوع در سازمان های مختلف از جمله خانه جوان می توان این مطالبه جوانان را به طور جدی پیگری کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال جوانان رئیس کمیسیون برنامه اشتغال و اقتصاد بادامی نجات شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، براساس رای‌گیری انجام شده، عسل کدخدایی در دسته ۷۶ کیلوگرم (نوجوانان)، کیانا قیاسی در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم (جوانان)، مهسا قیاسی در ۵۵ کیلوگرم (نوجوانان)، فاطمه مالمیر در ۵۵ کیلوگرم (جوانان)، پریسا زرینی در ۴۹ کیلوگرم (جوانان)، نازنین زهرا ملکی در ۸۱ کیلوگرم (نوجوانان)، تارا درویشی ۶۴ کیلوگرم (نوجوانان)، نرگس زرینی ۵۹ کیلوگرم (نوجوانان) و زینب پرتوی فر در دسته ۷۱ کیلوگرم (نوجوانان) با حداکثر آرای کسب شده به قهرمانی کشور راه یافتند.
همچنین مریم می‌آبادی به عنوان سرمربی، سمیه ابوالفتحی مربی و خدیجه محبی راد سرپرست تیم وزنه برداری دختران همدان در مسابقات کشوری برگزیده شدند.

پسران با ۶ سهمیه در ماراتن انتخابی تیم ملی


شورای فنی هیات وزنه برداری همدان با انجام رای گیری، ۶ وزنه بردار را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان انتخاب کرد.
سینا هدایتی در وزن ۸۶ کیلوگرم (جوانان)، امیرعباس تیموری در ۹۲ کیلوگرم (جوانان) ، امیررضا حاتمی در وزن به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (جوانان) ، امیرعلی قره خان باز در ۸۰ کیلوگرم (نوجوانان) ، امیرحسین خزایی در ۷۳ کیلوگرم (نوجوانان) و طاها نعمتی در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (نوجوانان) برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزیده شدند.

همچنین براساس رای‌گیری انجام شده، محمدرضا شیرزادی به عنوان سرمربی و محسن گودرزی مربی تیم وزنه برداری پسران همدان انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان