Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:52:44 GMT

اخراج قریب‌الوقوع لمپارد از چلسی- زنده

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۳۷۲۶

اخراج قریب‌الوقوع لمپارد از چلسی- زنده

گفته می شود که فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، پس از ناکامی در دیدارهای اخیر، در آستانه اخراج قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، نشریه تلگراف خبر از اخراج فرانک لمپارد داده است. گزارش شده که لمپارد ظرف 24 ساعت آینده از این تیم اخراج خواهد شد. چلسی در آخرین بازی خود در FA Cup برابر لوتون 3-1 پیروز شده است.

با توجه به اینکه به بازیکنان چلسی گفته شده که تا بعد از ظهر امروز در زمین تمرین حضور نیابند، گمان می رود که تا پایان امروز خبر اخراج لمپارد رسما اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

چلسی هم اکنون با 11 امتیاز کمتر از منچستریونایتد در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و هفته هاست که صحبتهایی مبنی بر اخراج فرانک لمپارد از این تیم در جریان است.

 

این پست به روز می‌شود...

چلسی فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی فرانک لمپارد فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی برای میدان رفت و موفق شد با به ثمر رساندن چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

دی‌بروینه گل اول تیمش را در این بازی وارد دروازه حریف کرد و مثل همیشه توانست نمایشی بسیار درخشان را ارائه کند تا نقش مهمی را در پیروزی شاگردان پپ گواردیولا و نزدیک شدن آنها به صدر جدول ایفا کرده باشد.

ردنپ پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:«ما بازیکنان بزرگ بسیاری مانند استیون جرارد، فرانک لمپارد و یحیی توره را دیدیم. اما باید بگویم که از نظر من، دی‌بروینه از همه بهتر است. فکر می‌کنم اون کارهایی انجام می‌دهد که خارج از این دنیا است.

پاس‌هایی که او به راحتی متوجه ارسال آنها می‌شود چیزی نیست که افراد زیادی بتوانند انجامش دهند. هر بار که بازی او را تماشا می‌کنم مات و مبهوت می‌شوم. هر تیمی به الگوی بزرگ نیاز دارد و این برای فیل فودن عالی است که بتواند هر روز دی‌بروینه را ببیند. او می‌تواند از این بازیکن درس بگیرد و هیچ شکی وجود ندارد که به همین دلیل خیلی خوب بازی می‌کند.»

دیگر خبرها

  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • چلسی دیگر تحمل پوچتینو را ندارد: تحقیرمان کردی!‏
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)