Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@18:36:14 GMT

جهانگیری: علامت منفی به بورس داده نشود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۳۹۵۸

جهانگیری: علامت منفی به بورس داده نشود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، در نامه جدید دفتر معاون اول رئیس جمهور به نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور آمده است: بنا به نامه وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در خصوص " درخواست دستور بازنگری و اصلاح شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد؛ موضوع ابلاغیه 97544 مورخ 28 آذرماه 99 " به استحضار جناب آقای دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور رسید و پی نوشت فرمودند: « جناب آقای نهاوندیان جهت اقدام لازم ( هیچ علامت منفی به بورس داده نشود).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین نمای بورس امروز در پایان نیمه اول معاملات/ تزلزل در روند صعودی بازار جزییات مهم درباره انتقال سهام عدالت متوفیان ارزش سهام عدالت من (۵ بهمن ماه) نمای پایانی بورس امروز/ رشد ارزش معاملات در سایه خروج حقیقی‌ها ارزش سهام عدالت من (۴ بهمن ماه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: زنجیره فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان رئیس‌جمهور

تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در حوزه زنان پایان یافت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور که خرداد ماه 1401 به امضای انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران رسیده بود، با اعلام رئیس دانشکده زنان و خانواده این دانشگاه پایان یافت.

بر این اساس در این تفاهم نامه همکاری این دو مرکز در بخش حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های دانشگاه تهران در جهت اهداف و راهبردهای سیاست‌های کلی نظام در حوزه زن و خانواده، همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین و مشارکت در راه‌اندازی دانشکده علوم خانواده به مدت سه سال از خرداد ماه سال 1401 انجام می پذیرفت که  دانشگاه تهران به این همکاری پایان داد.

فاطمه یزدیان، رئیس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران در نامه اعلام لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، از عدم ایفای تعهدات معاونت امور زنان و خانواده به عنوان دلیل خاتمه دادن به این تفاهم‌نامه سه ساله نام برده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این افراد بازنده بزرگ بورس هستند
  • معاون وزیر صمت:نامه ارزی صنایع منتسب به جریان تورم‌ساز است
  • لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان رئیس‌جمهور
  • واکنش معاون صنایع عمومی وزارت صمت به نامه برخی انجمن‌های صنعتی
  • ماجرای سهام کارگران چیست؟
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست