Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:05:45 GMT

پرونده جدایی دیاباته از استقلال بسته شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۳۹۹۶

پرونده جدایی دیاباته از استقلال بسته شد

ماجرای جدایی شیخ دیاباته از استقلال به طور رسمی منتفی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون وضعیت شیخ دیاباته و احتمال جدایی او در نیم فصل مطرح شده است. در این باره تیم بنه‌ونتوی ایتالیا که سابقه همکاری با دیاباته را در گذشته داشته، بار دیگر به این بازیکن پیشنهاد همکاری داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربیگری تیم بنه‌ونتو را پیپو اینزاگی ستاره سابق فوتبال ایتالیا برعهده دارد و حالا او از دیاباته خواسته تا به تیمش کمک کند.


به همین خاطر مسائل زیادی پیرامون جدایی دیاباته در نیم فصل از جمع آبی پوشان مطرح شده است. از این رو بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال که امروز برگزار شد، مساله دیاباته مورد سوال از حجت نظری عضو هیات مدیره باشگاه قرار گرفت.


سخنگوی باشگاه استقلال درباره این بازیکن خارجی گفت: «دیاباته بازیکنان ماست، با ما قرارداد دارد و تمام تلاش ما این بوده و هست که او را حفظ کنیم. هواداران هوشیار باشند و به شایعات توجه نکنند، چون ما بنا نداریم دیاباته یا قائدی را از دست بدهیم.»


وی افزود: « همه تلاش ما این است مشکلات مالی را که ناشی از تعویق مطالبات آنهاست، رفع کنیم و مطالبات پرداخت شود.»

 

استقلال تهران دیاباته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

به گزارش دنیای اقتصاد، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روز‌های فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است.

داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد.

در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است.

در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیز و ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد.

به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

دیگر خبرها

  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده