Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکنسین تاسیسات جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت حداقل مدرک تحصیلی کاردانی فنی حداقل دو سال سابقه کاری مرتبط آشنایی کامل با تعمیرات تجهیزات گرمایشی و سرمایشی آشنایی با لوله کشی و جوشکاری بیمه تکمیلی درمان ناهار آموزش رایگان حین کار از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا در ساعات 10 تا 11 با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 02148637835 ایمیل job@golestan.com آدرس: محل فعالیت : محدوده پونک

 

پربیننده ترین استخدام کارشناس کنترل کیفیت در شرکت بروکس در منطقه آزاد سلفچگان استخدام مهندس صنایع در شرکت وستا پلیمر نیک در شهرک صنعتی صفادشت استخدام کارشناس فروش و منشی در شرکت یگانه ظروف سپهر در قزوین استخدام کارمند مالی و اداری در شرکت نام آوران پی پارس در تهران استخدام مدیر محصول در توسعه تجارت سنبران در خوزستان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC - ۲۰۲۴) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از  سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مهرداد عظیمی رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، گفت: این مسابقات از ۲۳ اردیبهشت ماه به میزبانی استان گلستان آغاز می‌شود.
به گفته وی در این دوره از مسابقات، شرکت کنندگان در حوزه فناوری اطلاعات در ۶ رشته مهارتی توسعه نرم افزار‌های موبایل، تکنولوژی وب، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، راهکار‌های نرم افزاری برای کسب و کار، طراحی مهندس مکانیک CAD و فناوری طراحی گرافیک با هم به رقابت می‌پردازند.
عظیمی افزود: این دوره از مسابقات با حضور شرکت کنندگان کشور‌های غنا، نیجر، روسیه، قزاقستان، کره جنوبی، برزیل، بنگلادش، سنگاپور، مالزی، ژاپن، آفریقای جنوبی، ترکمنستان و ایران برگزار می‌شود.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: شرکت کنندگان بر اساس شاخص‌های تعیین شده از طرف دفتر مسابقات بین المللی مهارت و طبق استاندارد‌های بین المللی توسط مدیران رشته، کارشناسان مسئول و کارشناسان داور مدعو (شامل کارشناسان درون یا برون سازمانی و کارشناسان معرفی شده از سوی برگزارکننده رویداد یا شرکای راهبردی) مورد سنجش قرار می‌گیرند و ارزیابی نتایج مطابق دستورالعمل نحوه ارزشیابی پروژه‌ها و با استفاده از فرم‌های سیستم ارزشیابی مسابقات (CIS) انجام می‌پذیرد.
وی خاطرنشان ساخت: رئیس هیئت داوری، کارشناس ارشد، معاون کارشناس ارشد، سوپروایزر کارگاه، کارشناس و کارشناس مترجم و شرکت کننده گروه اجرایی مسابقات جهانی را تشکیل می‌دهند.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دیپلماسی مهارت از مهترین راهبرد‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است، هدف از برگزاری مسابقات بین المللی دوستانه مهارت را تبادل تجربیات به منظور ارتقای مهارت جوانان و نیروی کار، اشاعه اطلاعات در زمینه استاندارد‌های ملی مهارت، تشویق جوانان برای آموزش‌های متناسب با شغل، ترغیب در امر تبادل اطلاعات و تجارب میان جوانان متخصص در سراسر دنیا و ... برشمرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تماس‌های عجیب و غریب با ۱۲۵! 
  • نخستین مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC - ۲۰۲۴) برگزار می‌شود
  • آشنایی با انواع غرفه های نمایشگاهی به همراه تعرفه ساخت
  • انجام بیش از ۸۲۰هزار آزمون کلرسنجی از شبکه های توزیع آب در گلستان
  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات
  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو