Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@04:20:44 GMT

سرمربی استقلال و یک عادت اشتباه

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۹۴۰۷۴

سرمربی استقلال و یک عادت اشتباه

رویداد۲۴ در جریان هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و سایپا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر نارنجی‌پوشان به پایان رسید. در این بازی حاشیه‌های زیادی وجود داشت که باعث شد صحنه‌های مختلفی ایجاد شود و صحنه‌هایی رخ دهد که نیاز باشد کارشناسان داوری درباره آن نظر بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها در جریان بازی، معتقد بودند که داور بازی در این بازی نتوانسته تصمیم‌های درستی بگیرد و در برخی صحنه‌ها موفق شد قضاوت خوبی روی این بازی داشته باشد.

فکری در نشست بعد بازی در این رابطه گفت: "به مساله داوری مسابقه عادت کرده‌ایم که همیشه به ضرر ما سوت بزنند و اشتباهات داوری به ضرر ما باشد، نمی‌دانیم این چه داستانی است. همه با تیم‌های دیگر هستند و گویا ناراحتند که استقلال در صدر جدول، بوی قهرمانی می‌دهد اما تیم ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا روند خود را حفظ و فاصله خود را با سایر تیم‌ها حفظ کند."

این در حالی بود که کارشناسان داوری درباره این مساله کاملا نظر متفاوتی را ارائه کردند. حیدر سلیمانی معتقد بود در این بازی تنها اشتباه داوری این دیدار توسط کمک داور دوم صورت گرفت (که تک به تک بازیکن سایپا را به اشتباه آفساید گرفت) و عملکرد داور با توجه به تجربه نه چندان بالای او ستودنی بود.

بیشتر بخوانید: چرا سرمربی استقلال به جای مسائل فنی از رقیب حرف می‌زند؟

همچنین برخی کارشناسان داوری معتقد بودند که محمد دانشگر در پایان نیمه اول، به علت حاشیه‌ای که ایجاد کرده بود، می‌توانست از زمین بازی اخراج شود اما داور به دادن کارت زرد به دانشگر اکتفا کرده است.
اظهار نظر کارشناسان داوری در بازی سایپا و استقلال نشان می‌دهد که داور در برخی صحنه‌ها به سود آبی‌ها سود زده است اما استقلالی‌ها زیر بار چنین مساله‌ای نرفتند و باز هم نسبت به مسائل داوری معترض هستند.

سردسته این اعتراضات نیز محمود فکری است. سرمربی تیم فوتبال استقلال در شرایط سخت و مشکل تیمش، داوری را سیبل تیرهای خود کرده و حتی در یک مقطع خواست که وزیر ورزش به مسائل داوری ورود کند. پرسشی که اینجا مطرح می‌شود، این است که تنها مشکل عدم نتیجه‌گیری استقلال، مشکلات داوری است؟ ضمن این که دست کم در هفته‌های اخیر، استقلال آشکارا از اشتباهات داوری سود هم برده است!

وقتی سرمربی آبی‌ها هنوز در چنیش ترکیب خود بعد از ۱۲ هفته نمی‌تواند به نتیجه ثابتی برسد، چطور می‌شود که مشکلات را تنها به مسائل داوری ربط داد؟ آبی‌پوشان پایتخت که یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستند، هنوز موفق نشده‌اند به تاکتیک روشنی برسند.

کارشناسان و پیشکسوت‌های تیم فوتبال استقلال همچنان معتقدند که کادر فنی آبی‌ها نیاز به تقویت و حضور یک دستیار کارآمد دارد اما فکری همچنان به اظهار نظرات دیگران توجهی ندارد و به برنامه خودش اعتقاد راسخ دارد.

با این وجود باید دید، سرنوشت فکری و استقلال به کجا ختم می‌شود. آیا سرمربی آبی‌ها دست از ابهام‌های نادرست خود در خصوص داوری برمی‌دارد یا هنوز هم طبق یک عادت اشتباه، معتقد است که مشکلات استقلال فقط به داوری مربوط می‌شود و به اصطلاح خود را به "آن راه" می‌زند؟

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمود فکری استقلال کارشناسان داوری صحنه ها آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم

به گزارش "ورزش سه"، نماینده اردکان همچنان شانس خود برای صعود به لیگ برتر را دنبال می‌کند و امیدوار است در فاصله شش هفته مانده به لیگ آزادگان موفق به کسب جواز صعود شود. با این حال آنها مدعی هستند طی هفته‌های اخیر مشکلات بزرگی را بابت اشتباهات داوری متحمل شده‌اند و امتیازات زیادی را از این بابت از دست دادند.

این باشگاه با انتشار چهار تصویر مشکوک طی هفته‌های اخیر و خصوصا در نیم فصل دوم که تصمیمات داوری علیه این تیم بوده، خواستار توجه و پیگیری بیشتر کمیته داوران و فدراسیون فوتبال در خصوص عملکرد و شرایط تیم‌ها شده است.

پنالتی از دست رفته در دقایق پایانی دیدار مقابل داماش که داور علیرغم برخورد توپ به دست مدافع حریف اعتقادی به پنالتی نداشت، در کنار برخورد کاملا مشکوک در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان که با اعتقاد داور مبنی بر پنالتی همراه نبود، دو دیداری بود که به ادعای این باشگاه 4 امتیاز بیشتر برای آنها در جدول منظور کند.

برخورد توپ به دست مدافع داماش که با ادعای چادرملو مبنی بر پنالتی از سوی داور اما رد شده است.

این تیم با انتشار تصاویر مربوط به دیدار مقابل نفت و گاز گچساران نیز بابت نادیده گرفته شدن یک پنالتی تیمش معترض است و البته دیگر ادعاهای آنها مبنی بر نادیده گرفتن پنالتی به سود رقبای‌شان نیز در هفته‌های پایانی نیز از سوی کمیته داوران نیز قابل پیگیری است.

در حال حاضر خیبر خرم آباد در صدر جدول به همراه سه مدعی اصلی دیگر یعنی چادرملو اردکان، فجرسپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان از جمله مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند و باید دید در هفته‌های حساس و سرنوشت ساز باقی مانده کدام تیم‌ها قادر خواهند بود به دو سهمیه دست یابند و کمیته داوران و فدراسیون نیز برای پایان دادن به این اعتراضات و اشتباهات داوری چه تصمیمی را دنبال خواهد کرد.

در دیدار مقابل نفت و گاز نیز این برخورد دروازه بان با مهاجم این تیم نیز به زعم داور پنالتی نبود و اعتراض نماینده اردکان را در پی داشته است.

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • سوت سرنوشت