Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین دوره مستر کلاس‌های رهبری ارکستر با مشارکت «نصیر حیدریان»، استاد دانشگاه گراتس وین در مرکز آموزش بنیاد رودکی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، این بنیاد در راستای اهداف و مأموریت‌های خود و در راستای کشف و پرورش استعدادهای درخشان هنری و تربیت نسل آینده ارکسترهای ایران اقدام به برگزاری سومین دوره مستر کلاس‌های رهبری ارکستر با مشارکت «نصیر حیدریان»، استاد دانشگاه گراتس وین در مرکز آموزش این مجموعه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دوره از مسترکلاس‌ها در ادامه دو مسترکلاس پیشین مرکز آموزش هنری و در دو سطح مبتدی و پیشرفته از ۱۳ بهمن شروع و تا نیمه اسفند ماه در یکی از سالن‌های بنیاد رودکی ادامه خواهد یافت.

مستر کلاس رهبری ارکستر پیشرفته با همراهی ارکستر زهی ۱۵ نفره و به صورت گروهی برگزار می‌شود و در پایان دوره‌ها نیز یک کنسرت با مشارکت ارکستر زهی و برگزیدگان مسترکلاس‌ها در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

مسترکلاس دوم تحت عنوان تکنیک و اصول رهبری ارکستر، برای متقاضیانی که تاکنون در این مسترکلاس‌ها شرکت نکرده‌اند، برنامه ریزی شده است.

به اعضای شرکت کننده در این دوره از مستر کلاس‌ها، گواهی شرکت در دوره اعطا می‌شود و امکان ادامه کلاس‌ها به صورت مستمر و مجازی پس از اتمام این دوره وجود خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به وب سایت بنیاد رودکی به نشانه Bonyadroudaki.ir و یا به صفحه اینستاگرام بنیاد رودکی و یا مرکز آموزش هنری مراجعه و یا با مرکز آموزش با شماره‌های ۶۶۷۴۳۳۵۸، ۶۶۷۴۳۳۵۹ و ۶۶۷۴۳۳۶۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسترکلاس رهبری ارکستر رهبری ارکستر مستر کلاس ها بنیاد رودکی مرکز آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۹۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره ضمن خدمت سواد رسانه‌ای «طرح شهیده طاهره هاشمی» با حضور ۱۵۰ مدرس آموزش خانواده و دبیر سواد رسانه استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و به منظور توانمند سازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، نوجوان دیجیتال یا هویت رسانه‌ای، سواد روایت، تربیت در عصر پسا حقیقت و مدیریت رسانه در خانواده، سرفصل‌های دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی بود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره اساتید برجسته و کشوری همچون صالح اصغری و صادق جهانبخش حضور داشتند.

کد خبر 6088134

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان